Celleforandringer

Bkno5207662

Forelsket i forumet
Da har resultater fra 6 ukerskontr kommet. Den viste celleforandringer og må på sykehuset for mer testing:( noen som har opplevd dette?

Mh

Celleforandring treng ikkje nødvendigvis å vera noko. Eg har hatt det nokon gonger uten betydning, ved neste prøve var alt ok.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Jeg ba om å få ta celleprøve da jeg skulle sette inn spiral. Fikk beskjed om at det ikke burde gjøres så kort tid etter fødsel, at resultatene da kunne være misvisende!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da har resultater fra 6 ukerskontr kommet. Den viste celleforandringer og må på sykehuset for mer testing:( noen som har opplevd dette?

Mh

Japp! Oppdaget det I fjor da jeg hadde kontroll hos gyn etter jeg fikk positiv graviditetstest. Ettersom jeg har hatt kreft tidligere, så testa de meg grunding. Fant ut at vi skulle vente til 5 uker etter fødselen for å ta en ny test. Hadde mer celleforandring da. Skal teste til høsten igjen. Når jeg er ferdig å amme skal jeg til mammografen igjen. Gruer meg. Håper på å få grønt lys, så vi kan begynne å prøve på nr 2 til våren/sommeren.

Japp! Oppdaget det I fjor da jeg hadde kontroll hos gyn etter jeg fikk positiv graviditetstest. Ettersom jeg har hatt kreft tidligere, så testa de meg grunding. Fant ut at vi skulle vente til 5 uker etter fødselen for å ta en ny test. Hadde mer celleforandring da. Skal teste til høsten igjen. Når jeg er ferdig å amme skal jeg til mammografen igjen. Gruer meg. Håper på å få grønt lys, så vi kan begynne å prøve på nr 2 til våren/sommeren.
Å! Det var trist og høre. Håper dere får grønt lys og at alt er i orden!!!
Er så redd for kreft selv. Skummelt ord. Det vet du nok mer enn meg :/ men håper alt er i orden nedentil når jeg skal på kontroll den 25. Gruer meg så!

Mh

Jeg har hatt mamografi. Er en måned siden. Ammer, og det gikk bra. Sprutet litt melk når brystene ble klemt i maskinen, men var ikke noe stress. Tok også celleprøve fra brystene. Og nedentil, men det var 10 uker etter fødsel.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp