Fortsatt aktive baby'a?

Mollymus

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Fleire som kjenne at babyen fortsatt spinn rundt i magen og Ikkje he lagt se til ro med haude ned? :-p

Her ligg den lille i alle mulige vinkla i løpet av dagen, føttene kjem ut overalt :-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det ingen tegn på at han vil ha hodet ned.. Synes fortsatt stort sett føttene er ned jeg.. Men han har jo mange uker på å snu seg ennå:)

Samme her, enda kjempeaktiv og er overalt :-) men merker veldig fort om han snus seg på langs eller ligger opp :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg merker heller ikke at h*n har hodet ned. Men

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg merker heller ikke at h*n har hodet ned. Men

Men mer aktivitet rundt navlen. Setter spenntak ved navlen. Øver seg på å snu seg kanskje. Spennende tid dette her, vil ha h*n riktig vei innen fødsel. ;)

Hvordan kjenner dere egentlig dette? :p Er 30+1 og ifølge legen lå den med hodet ned på torsdag, men dette kan vell endre seg fort? :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Min guttetass er utrolig i farta om dagen.. :) men jeg skjønner ikke hvordan han ligger.. Syns d kjennes ut som han ligger alle veier.. Han ligger så utrolig langt ut på høyre siden min noen ganger at han er jo nødt til å ligge på tverka.. Men ul i slutten av mai sa hode ned, jordmor på fredag sa rompe el hode ned, så d var jo hjelpsomt.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min ligger i tverrleie. Gjort det noen uker nå. Håper hun vil snu seg etterhvert. Snart 30 uker:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min har nok endelig snudd seg, eller ligger iallefall ikke i tverrleie lenger, men hun beveger seg MYE fra side til side og dytter rumpe/knær ut overalt. Snur seg fra venstre til høyre sideleie og strekker seg masse. Synes det er deilig nå ift. når hun lå på tvers og skapte bøljer. ;)

Veldig aktiv dog - og veldig responsiv.

Her har eg fått spark både opp i ribbeina og ut til sidene, so eg trur lille har veldig god plass og berre ligg å kosa se ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min sin baby e fortsatt overalt i magen å hainn e vældi aktiv :)

Jeg skjønner ikke hvordan dere kjenner leie?? Hun her er aktiv ja, men synes det er mye på samme stedene, og gir meg lite og ingenting om opp, ned eller, ja :) tror det er en rumpe/et hode litt til høyre for navlen min, men aner ikke.. Tror bevegelsene "ligner" sist, han lå i "sete" stort sett hele veien ifølge helsekortet mitt :)

Har en karate kid i magen min! Masse spark og bevegelse hver dag :)

Her snur han seg hele tiden, merker mye spark i ribbeina, men merker også at han ligger sidlengs, sparker nedover eller sparker mot navelen. Så han har nok ikke "lagt seg til rette" ennå :p

Jeg skjønner ikke hvordan dere kjenner leie?? Hun her er aktiv ja, men synes det er mye på samme stedene, og gir meg lite og ingenting om opp, ned eller, ja :) tror det er en rumpe/et hode litt til høyre for navlen min, men aner ikke.. Tror bevegelsene "ligner" sist, han lå i "sete" stort sett hele veien ifølge helsekortet mitt :)

Kjenner at hun ligger på tvers. Sparkene kjennes kun på venstre side. To små føtter kjenner jeg :) opp mot ribbeina er det en større kroppsdel, og det er nok hodet. Kjenner hikkingen best der oppe også. Antar st hun ligger i "hengekøye-stilling" :p
Hun har gjort det på begge ultralyder jeg har vært på også, så det er vel favoritten det da :p

Sent from my iPhone

Min ligger også på tverrs, men jeg kjenner nå spark over alt :D

Jeg begynte plutselig å tenke på noe i dag.. Kan fødselen starte for tidlig selv om babyen ligger i seteleie? De sier jo når de sjekker at den har tid til å snu seg ennå, men det er jo gitt at man går til termin. Men er det også da slik at man ikke pleier å starte før tiden om babyen ikke har lagt seg klar? Sukk, Alle spørsmålene som kan dukke opp i et hode..

Jeg begynte plutselig å tenke på noe i dag.. Kan fødselen starte for tidlig selv om babyen ligger i seteleie? De sier jo når de sjekker at den har tid til å snu seg ennå, men det er jo gitt at man går til termin. Men er det også da slik at man ikke pleier å starte før tiden om babyen ikke har lagt seg klar? Sukk, Alle spørsmålene som kan dukke opp i et hode..

Ja fødselen kan starte for tidlig uavhengig av hvordan babyen ligger.. :)

Ja fødselen kan starte for tidlig uavhengig av hvordan babyen ligger.. :)

Ok. Nå har ikke jeg sjekka leie ennå men tenkte på det i forhold til hvor langt man er unna sykehuset i sommer. Haster vel kanskje mer å komme til sykehuset om babyen i utgangspunktet ligger i sete eller ikke. Men krysser fingra for at min har lest instruksjonene og sett skiltet med denne side ned..;)

Back
Topp