Trening dagen etter uttak?

Du kjenner raskt om du klarer å trene eller ikke. Mange opplever å ha en del smerter i eggstokkene. Da er det ikke så greit å trene. Er du så og si smertefri er det vel bare å trene i vei :) Står ingen steder i noe informasjonspapir fra st.Olavs at en må holde seg i ro hvertfall. :)
Lykke til med uttaket! :)

Jeg ville tatt det med ro med tanke på at de har stukket hull på en del saker og ting nedi der. Jeg kunne så vidt gå etter uttak, pga smerter og blødninger, men det finner du fort ut. Hvis du absolutt føler for bevegelse ville jeg heller gått tur:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du kjenner raskt om du klarer å trene eller ikke. Mange opplever å ha en del smerter i eggstokkene. Da er det ikke så greit å trene. Er du så og si smertefri er det vel bare å trene i vei :) Står ingen steder i noe informasjonspapir fra st.Olavs at en må holde seg i ro hvertfall. :)
Lykke til med uttaket! :)
Takk takk:-) hadde uttak idag.... Rimelig støl i magen, men håper jo det går over kjapt;-) er veldig rastløs om dagen,..(prøver å få dagene til å gå) så da er trening et deilig avbrekk!:)
Jeg får se det an i morgen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville tatt det med ro med tanke på at de har stukket hull på en del saker og ting nedi der. Jeg kunne så vidt gå etter uttak, pga smerter og blødninger, men det finner du fort ut. Hvis du absolutt føler for bevegelse ville jeg heller gått tur:)

Så sant så sant... Hadde lite blødninger, men endel smerter! Får se hvordan det føles i morgen:))

Ville ikke gjort det. Eggstokkene dine er godt over normal strl, de anbefaler å ta d m ro pga fare for å få slyng på eggstokkene. På den annen side er bevegelse positivt for helheten. Vær forsiktig, ta deg en lett sykkeltur/joggetur f.eks :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Ville ikke gjort det. Eggstokkene dine er godt over normal strl, de anbefaler å ta d m ro pga fare for å få slyng på eggstokkene. På den annen side er bevegelse positivt for helheten. Vær forsiktig, ta deg en lett sykkeltur/joggetur f.eks :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Da blir det ikke trappetrening på meg i dag:-) får vaske litt hus da... ! Hihi! Det er begrenset hvor mye farm hero saga jeg kan spille for å få tiden til å gå ;-)
Satser på at jeg IKKE får TLF fra sykehuset idag da .. De skulle bare ringe om ingen egg ble befruktet...
*krysse fingre og tær*

Hvordan har det gått? Ingen telefon?:):)

Fantastisk! Lykke til i morgen!! :):)

Back
Topp