2 års gave!

He he, er en reile(huske/disse) som er stor og rund som en tallerk som du sitter oppå. Veldig poppis her;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Å ja, det har jeg sett før:D
Henger du den opp i et tre da eller?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Vi har kjöpt pussel, bok, målestokk til veggen og tegnefarver :) hun fikk en sparkesykkel av lillebror når han ble födt so det blev litt mindre ting nå :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Å ja, det har jeg sett før:D
Henger du den opp i et tre da eller?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Den har kroker, så vi har tatt ned den ene vanlige reilen, og hengt opp denne i stedet;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har de jo fått klatrestativ, og så holder vi på i Hagen med sandkasse. Så ble bare sandaler, prinsessebøtte og et servise. Må liksom ha noen pakker på dagen syns jeg!
 
her blir det huskestativ med skli, kjøpt for flere uker sia, men det får bli gava fra mor
 
He he, er en reile(huske/disse) som er stor og rund som en tallerk som du sitter oppå. Veldig poppis her;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Å de er kule. Slik ønsker jeg vesla også

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her skal det spleiser med flere familiemedlemmer på et huskestativ i tre med sklie på :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Her skal det spleiser med flere familiemedlemmer på et huskestativ i tre med sklie på :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Skulle ønske hagen vår var ferdig, for da hadde jeg kjøpt det:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hvor kjøper man sånnen da? Vik også kjøpe en til snuppa :D

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Her hadde de den på lekebutikken, noe de sikkert har på de fleste lekebutikker vil jeg tro:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han får bord og stoler fra IKEA, til å ha på rommet sitt:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi kjøper sykkel med støttehjul 2-4 år:) fra svigers har vi ønsket togbord, sparkesykkel fra min mor og ellers duplo, puslespill og andre kjekke leker har vi ønsket oss til henne:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp