Nyter dere

Jo nyter det jo men kjenner at jeg bruker veldig mye tid på å være utålmodig. Er så mye venting. Først venting til 12 uker, nå til oul og venting på mage og bevegelse. Hehehe :) Skulle ønske jeg bare kunne slappe av og kose meg igrunn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er så enig med deg, klarer ikke å nyte det helt, er alt for utålmodig..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Begynner å nyte det nå, er 16+3 i dag :-) når kvalme og bekkenproblemer omtrent er borte kan jeg klare å kose meg :-)

nei, overhodet ikke! forrige svangerskap var mye bedre selv om jeg var en del plaget da.. Men så tenker jeg at det kommer noe fantastisk til slutt :) er snart 17 uker :D ukene raser avgårde denne gangen :p

Begynner å nyte det nå. Kvalmen er nesten forduftet og livet har blitt noe heelt annet nå når jeg har fått masse energi, og rastløsheten tilbake:smiley-bounce013 Angelsounden fjerner urolighetene mine etter trening, og jeg klarer å være i aktivitet på både den ene og andre måten :dance011

Det kommer seg her heldigvis så nå kan jeg nyte det :)

Føler meg mye mer som megselv og det er veldig behagelig:) begynner og glede meg til ny fase i livet som mamma, det er ganske stort da!

elsker å gå gravid :) ellers hadde jeg ikke orket å gjort dette for 6.gang ;)

Fantastisk, helt rått :)

Jeg er lykkelig over å være gravid, men fytte rakkern, synes godt jeg kunne fått noen kvalmefrie dager. Mine svangerskap er slitsomme både for meg og mannen. Meg fordi jeg er kvalm konstant og orker ingen ting, mannen fordi han er bekymret for meg og må holde fortet mens jeg er redusert. Gleder meg til permisjonstiden og håper den blir like bra som den forrige :)

Håper på å nyte d mer (og å være mer åpen om det) når jeg har vært på ultralyd denne uke, og forhåpentligvis at alt er bra :)
Gleder meg til å kunne vise frem magen, handle inn og tenke på barnerom osv :D

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke nyter det noe særlig. Jeg er førstegangs, og klarer liksom ikke helt å se for meg alt det flotte som kommer når baby er født. Skal JEG få en baby liksom? Nå begynner jeg å få problemer med å utfolde meg som før med tanke på at magen er stadig mer i veien, og jeg føler meg feit og handicappet heller enn sprudlende og flott. Menmen, jeg har ingen store plager å klage over, og når baby er født er jeg helt sikker på at de tankene jeg har nå virker helt absurde :)

Nyter å kjenne spark:) blir litt mer virkelig at det er noe der:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gikk fra å ikke nyte det, til å nyte det og nå syns jeg bare det er stress. Fokuset på å være gravid og nyte den voksende magen og kjenne liv, er erstattet med oppfølging pga nyrebekkenbetennelse, oppfølging og måling av blodsukker pga tidligere svangerskapsdia, oppfølging pga slankeopr. Blir sendt hit og dit. Standarkomnentar: Babyen har det bra, hva med deg???
Ikke misforstå meg, er kjempe bra at dem passer så bra på og de sørger for at vi begge har det bra. Skulle baee ønske at fokuset var mere på babyen. Til og med oul ble te slutt uønsket om meg. ¤slitsomt¤

Nå som dagene er mer symptomfrie og folk vet om det koser jeg meg mer som gravid :-) magen kommer frem og jeg kjenner mer liv for hver dag så nå gleder jeg meg til å besøke svigerfamilien i sommer. Ikke sett di siden jeg var ca 7-8 uker på vei og di fikk vite nyheten.... Men enda noen uker igjen med jobb før det er ferie...

Gikk fra å ikke nyte det, til å nyte det og nå syns jeg bare det er stress. Fokuset på å være gravid og nyte den voksende magen og kjenne liv, er erstattet med oppfølging pga nyrebekkenbetennelse, oppfølging og måling av blodsukker pga tidligere svangerskapsdia, oppfølging pga slankeopr. Blir sendt hit og dit. Standarkomnentar: Babyen har det bra, hva med deg???
Ikke misforstå meg, er kjempe bra at dem passer så bra på og de sørger for at vi begge har det bra. Skulle baee ønske at fokuset var mere på babyen. Til og med oul ble te slutt uønsket om meg. ¤slitsomt¤

Uff så kjedelig at det er blitt sånn! Får håpe fokuset går med på babyen etterkvart:) Også burde du jo selv si ifra når du føler fokuset styrer for mye på deg.
Men hva var symptomene dine på nyrebekkenbetennelse?

Hva var symptomene dine på nyrebekkenbetennelse? :)

Hva var symptomene dine på nyrebekkenbetennelse? :)

Jeg hadde desverre ikke så mye symptomer. Starter med at det var litt ekkelt å tisse, følte jeg ikke fikk tømt meg skikkelig. Ble da påvist urinveisinfeksjon. Dagen etter fikk jeg vondt bak på siden på ryggen. Det er det helle. Men reager fort ved mistanke, for desto lengre vi er på vei, jo større er faren for at fødselen starter for tidlig :-(

Jeg hadde desverre ikke så mye symptomer. Starter med at det var litt ekkelt å tisse, følte jeg ikke fikk tømt meg skikkelig. Ble da påvist urinveisinfeksjon. Dagen etter fikk jeg vondt bak på siden på ryggen. Det er det helle. Men reager fort ved mistanke, for desto lengre vi er på vei, jo større er faren for at fødselen starter for tidlig :-(

Uff, bra du sjekket det da! Her har jeg litt smerter på høyre side av magen, nede ved blæra/hofta på en måte. Skjønner ikke hva det er, noen ganger er det værre enn andre, og jeg kjenner det best om jeg presser litt der, og når jeg må skikkelig tisse og så tømmer meg:(

Uff, bra du sjekket det da! Her har jeg litt smerter på høyre side av magen, nede ved blæra/hofta på en måte. Skjønner ikke hva det er, noen ganger er det værre enn andre, og jeg kjenner det best om jeg presser litt der, og når jeg må skikkelig tisse og så tømmer meg:(

Bare å levere urinprøve for å være på den sikre siden.. Så slipper du å gå rundt å engste deg..

Back
Topp