2.pinsedag, 9.juni.

Lilla-87

Forumet er livet
SOM dere skravler i dag!!:p

Urolig natt og tidlig morgen her. Vesla skreik hysterisk like før kl.06 og det tok litt tid å roe henne ned.:confused:
Nå har hun sovet i snart to timer, mannen ligger i senga fremdeles (etter å ha stått opp med Jenny begge dagene i helga) og jeg kikker på Kongen av Queens. Har satt en foccaciadeig og lagt noe kjøtt til tining, så da tenker jeg det blir en tidlig middag. :)

Hva gjør dere i dag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hallo hallo.
Jeg sov lenge i dag også. Hadde lovet å ta Lillebror i natt, men han sov til kl 6 og sovnet igjen etter litt melk! T
våknet 6.30 og ville stå opp. Så han fikk sitte ved tv-en med litt frokost mens jeg la meg igjen. Mannen fikk da ligge til 7.30 før minsten våknet og jeg sov til 10 :-p
Nå som Lillebror sover og T er hos en nabo, sitter jeg og soler meg, leser bok og slapper av! Herlig :)
Vi lurte på Hunderfossen i dag,
Men har foreløpig ikke kommet oss av flekken :-p

Surfer mobilt!

Hallo :)

Hermine våkna i 04-tiden og ba om "mekkeflakke" men det fikk hun ikke :p Flere runder med å legge henne ned igjen og skravling før hun fikk tynnere teppe og så slokna til kl 06, da måtte hun tisse :p Etter en runde på potte fikk hun flaska si og så på film på ipaden i senga til kl 08. Da hoppa hun ned og gikk ut i stua, mens vi døste helt til 08.30...da begynte hun å finne på ting så da sto vi opp alle sammen ;)

11 grader og tungt skydekke her idag, litt regn i luften. Vi har lekt ute og vært i fjæra, kl 11.30 ba snuppa om å få sove i vogna :eek: Nå har hun snorka i en time og vi har fått pakka og rydda hytta. Så reiser vi nok hjem så snart Hermine våkner og har fått i seg litt mat tenker jeg! :)

Hermine våkna i 04-tiden og ba om "mekkeflakke" men det fikk hun ikke :p Flere runder med å legge henne ned igjen og skravling før hun fikk tynnere teppe og så slokna til kl 06, da måtte hun tisse :p Etter en runde på potte fikk hun flaska si og så på film på ipaden i senga til kl 08. Da hoppa hun ned og gikk ut i stua, mens vi døste helt til 08.30...da begynte hun å finne på ting så da sto vi opp alle sammen ;)

11 grader og tungt skydekke her idag, litt regn i luften. Vi har lekt ute og vært i fjæra, kl 11.30 ba snuppa om å få sove i vogna :eek: Nå har hun snorka i en time og vi har fått pakka og rydda hytta. Så reiser vi nok hjem så snart Hermine våkner og har fått i seg litt mat tenker jeg! :)

T kunne sitte foran tv/pc-skjerm på morgenen på denne alderen, i rommet ved siden av vårt (kontoret). Det kan vi ikke gjøre med Lillebror, for da finner han på ett eller annet bøll :-p

Surfer mobilt!

Urolig natt og tidlig morgen her. Vesla skreik hysterisk like før kl.06 og det tok litt tid å roe henne ned.:confused:
Nå har hun sovet i snart to timer, mannen ligger i senga fremdeles (etter å ha stått opp med Jenny begge dagene i helga) og jeg kikker på Kongen av Queens. Har satt en foccaciadeig og lagt noe kjøtt til tining, så da tenker jeg det blir en tidlig middag. :)

Hva gjør dere i dag?

Oj da:( hva var årsaken til skrikingen?

God tur hjem :D

Lillebror sov dugelig lenge og stod opp selv fra storsengen :)
Han tar oftere initiativ til å sitte på potta - moro!!
Når mannen har klipt ferdig gress må vi sette frem sprederen, det er så varmt!
T er fortsatt rundt om i nabolaget. Tror også han setter pris på en hjemmedag!

Surfer mobilt!

Hei hei :)

Vi våknet kl 7 av Liana, og da så jeg føttene til Leoh som viftet mellom sprinklene på senga:P hehe..

Jeg og snuppene var ute en tur istad for å leke på "lekeplassen" og småhandle litt på meny! Når vi kom hjem, spiste vi jordbær, blåbær og ananas med vaniljesaus:rolleyes:

Liana sover nå, og Leoh er akkurat lagt. Så da sitter jeg og sambo med kaffe;) tenker på om jeg skal til mamma idag eller ikke! Men får lissom ikke bestemt meg..hehe..

Deilig vær da! Sol, varmt med en deilig vind:D
1402316976884.jpg
1402316985934.jpg

Lillebror sov dugelig lenge og stod opp selv fra storsengen :)
Han tar oftere initiativ til å sitte på potta - moro!!
Når mannen har klipt ferdig gress må vi sette frem sprederen, det er så varmt!
T er fortsatt rundt om i nabolaget. Tror også han setter pris på en hjemmedag!

Surfer mobilt!

Å så deilig og gøy med spreder:D skikkelig sommer nå!

Å så deilig og gøy med spreder:D skikkelig sommer nå!
Ja!
Kom på at vi har et plaskebasseng, det må frem nå :)
Herlig hos dere og ser jeg.

Surfer mobilt!

Ja!
Kom på at vi har et plaskebasseng, det må frem nå :)
Herlig hos dere og ser jeg.

Surfer mobilt!

Sånt har jeg hos mora mi:P hehe.. har Eskil prøvd ut spreder i år?

Ja var deilig vær her å:) derfor jeg lurer på om vi skal til mamma :)

Jeg har badet. ... kaldt, men deilig :-) Hva Gjør dere på? :-) knuste tlf min i går i asfalten. .flott. .. kjøpte en midlertidig en til en Tusen lapp bare... har lyst på s5. .Samsung. men men er så dyr..

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402321274713.jpg
    1402321274713.jpg
    102,5 KB · Visninger: 12
  • 1402321299323.jpg
    1402321299323.jpg
    113,6 KB · Visninger: 11
Sånt har jeg hos mora mi:P hehe.. har Eskil prøvd ut spreder i år?

Ja var deilig vær her å:) derfor jeg lurer på om vi skal til mamma :)
Både spreder og basseng er stor stas!! :)

Surfer mobilt!

Oj da:( hva var årsaken til skrikingen?
Veit ikke, men tipper det var mareritt. Hun har hatt to lignende episoder tidligere, men da roa hun seg når mamsen kom til utsetning. Denne gangen funka ikke dét engang. :p

Jeg har badet. ... kaldt, men deilig :-) Hva Gjør dere på? :-) knuste tlf min i går i asfalten. .flott. .. kjøpte en midlertidig en til en Tusen lapp bare... har lyst på s5. .Samsung. men men er så dyr..

Ntå så søte sommerbilder:D tøft av deg å bade! Hehe.. så kjedelig med ødelagt tlf:( åssen telefon var det? Du kan ikke kjøpe S5 med abonnement da? Det gjorde jeg ifjord med S4:) er ferdig å betale nå i juni..hehe..

Både spreder og basseng er stor stas!! :)

Surfer mobilt!

Ja jeg gleder meg til jentene får prøve i år:) men det blåser så ofte her, og da tør jeg ikke:P

Veit ikke, men tipper det var mareritt. Hun har hatt to lignende episoder tidligere, men da roa hun seg når mamsen kom til utsetning. Denne gangen funka ikke dét engang. :p

Stakkar liten:( så vondt å drømme sånn!

Hallo hallo.
Jeg sov lenge i dag også. Hadde lovet å ta Lillebror i natt, men han sov til kl 6 og sovnet igjen etter litt melk! T
våknet 6.30 og ville stå opp. Så han fikk sitte ved tv-en med litt frokost mens jeg la meg igjen. Mannen fikk da ligge til 7.30 før minsten våknet og jeg sov til 10 :p
Nå som Lillebror sover og T er hos en nabo, sitter jeg og soler meg, leser bok og slapper av! Herlig :)
Vi lurte på Hunderfossen i dag,
Men har foreløpig ikke kommet oss av flekken :p

Surfer mobilt!

Så deilig å få sovet ut, høres ut som en flott dag:-)

Ntå så søte sommerbilder:D tøft av deg å bade! Hehe.. så kjedelig med ødelagt tlf:( åssen telefon var det? Du kan ikke kjøpe S5 med abonnement da? Det gjorde jeg ifjord med S4:) er ferdig å betale nå i juni..hehe..
Takk :-) Finner kun 24 mnd bindingstid. Syntes det er mye. Hadde S3. Og vært veldig fornøyd :-) s4 er kul i lyserosa. Det har søsteren min :-)

Ja skikkelig viking hehe :-D

HVORDAN går det med dere i dag? :-)

Hva gjør dere i dag?

Stakkars lita, vi har hatt noen slike perioder selv, det gav seg heldigvis, håper det gjør det hos dere også snart.
Vi har kommet hjem fra hytta, så nå sitter vi inne å ser på godværet ;):D

Back
Topp