Åh...

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Mannen vasker klær og han gidder så vidt det er å sortere hvitt og farger. Ellers kan visst alt vaskes sammen... Han slenger både bukser, gensere, hånklær, undertøy og mopper ovs. sammen på 40 grader. Jeg får høre at det er da ikke så møkkete at det ikke er vist i å gjøre det annerledes :p

Er det så vanskelig å sortere litt?! :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Haha, du får nekte han å vaske klær :p

Her synes jeg det er så dritkjedelig å vaske klær at det gjør samboer mest av ;-)
Men han sorterer bedre da ;-)

Men mopper og håndklær bør jo iallefall ikke vaskes med det andre da ;-)

Undertøy kjører vi ofte sammen med det andre, står jo omtrent bare 40 på vårt undertøy av en eller annen grunn!?!

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Haha...akkurat derfor har mannen vaskenekt her:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hadde jeg nekta han å vaske klær hadde han bare ledd av meg ;) :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Haha, kanskje er slik att han ikke sorterer fordi han önsker å bli nektet å vaske klär ;)

Her har vi oppdelt skittentöykurv der 40 og 60 har egna plasser så han trenger kun og sortere på farve :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Haha, kanskje er slik att han ikke sorterer fordi han önsker å bli nektet å vaske klär ;)

Her har vi oppdelt skittentöykurv der 40 og 60 har egna plasser så han trenger kun og sortere på farve :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så lurt! Hmm... Det tror jeg jammen jeg må ordne her også :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
veldig glad for at mannen ikke har lov til å prøve engang! :p
og når han eventuelt skal prøve en gang i fremtiden så skal han få skikkelig instruksjoner ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Jeg vasker mest klær, men samboer klarer fint å sortere farger og grader på klærne.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ett korgsystem fra IKEA med plastkorger. Der har jeg skrevet på hver korg hvitt 40 grader, undertøy 60 grader, ull 30 grader osv. som jeg har på vaskerommet. Så da kan det ikke gå galt om han setter på en maskin;)
Men sorteringen tar jeg meg av.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har en korg for mørkt, lyst, 60grader, og ull+ting som skal vaskes separat. Sistnevntr rører han ikke ;-) etter 3 år sammen går sorteringen bra, selv om ting enda ikke havner helt oppi kurvene :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Misstenker at mannfolk gjør sånt med vilje for å slippe klesvask ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Vi har foresten også flere kurver. En her oppe som vi putter alt i før det går ned på vaskerommet der det går i hvitt/lyst 40 grader, en farget 40 grader, en for ull, og en for 60 grader. Men som sagt er det stort sett ikke jeg som står for det ;-)
Tror aldri det har gått galt jeg... Er det noe jeg er spesielt redd for så legger jeg det ikke i kurven her oppe men tar det selv ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg har gjort det enkelt her i huset, har tre kurv som vi skal putte i det ene hvite klær, andre svarte, tredje er barnas klær! Mopper og håndklær vasker vi også separat :) så har han ikke noe unnskyldning da ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjipt! Vi har en kort for lillegutt sitt tøy, en for 60 og en for 40...Har lite hvitt tøy, så sjeldent vi trenger å tenke på sortering av det;) Du får få deg flere korger;)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Her i huset vasker jeg klærne ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Apropos klær....Hadde lagt et par sko i vaskemaskinen ista som jeg skulle sette på litt senere. Tror dere samboer hadde sett de da? Neeida, så han hadde bare slengt inn undertøyet og satt på...Djeeeez..


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Apropos klær....Hadde lagt et par sko i vaskemaskinen ista som jeg skulle sette på litt senere. Tror dere samboer hadde sett de da? Neeida, så han hadde bare slengt inn undertøyet og satt på...Djeeeez..


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Haha, hvordan gikk det da???

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Vel, både skoene og klærne så forøvrig rene ut...Gjenstår bare å se om skoene har krympet, siden det er tøysko og de ble vasket på 60 grader:p


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Back
Topp