Forkjølet av synerela?

kokosnøtta

Glad i forumet
Er blitt skikkelig tett i pappen. Er det pga nesesprayen, eller er jeg blitt forkjølet?

Bruker saltvannsnesespray. Er det lov?

Sånn bortsett fra det merker jeg ikke så mye. Normalt? (Brukt synerela en uke nå)

Husker bare at de sa at man ikke må bruke noe samtidig, men vente minst en halv time etter Synarela. Men ikke sikker på om det gjelder saltvannsspray. Jeg ble ikke tett i nesen, mer enn normalt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

En av bivirkningene er faktisk bihulebetennelse

Stemmer, husker jeg leste det her inne. Er skikkelig tett i pappen i dag, klarer ikke å tenke klart. Jaja, satser på at det er bedre i morgen:-)

Stemmer, husker jeg leste det her inne. Er skikkelig tett i pappen i dag, klarer ikke å tenke klart. Jaja, satser på at det er bedre i morgen:)
Huff stakkars :( Masse god bedring å føler med deg

Skal ikke se bort i fra at spraytåka har tatt deg. Man føler seg litt susete, litt sånn utavdæsjælopplevelse :p

Riksen ga beskjed om at man kan fint bruke nesespray(typ otrivin o.l.) men vente en god stund etter man har sprayet (tror det var mellom 30-60 minutter).

Huff stakkars :( Masse god bedring å føler med deg

Takk :-) Føler meg litt bedre av denne tettheten, men helt borte er den ikke.

I går fikk jeg skikkelig hodepine utover dagen, håper jeg slipper det flere ganger og at det kun var fordi jeg hadde drukket lite kaffe.. :-P

Skal ikke se bort i fra at spraytåka har tatt deg. Man føler seg litt susete, litt sånn utavdæsjælopplevelse :p

Riksen ga beskjed om at man kan fint bruke nesespray(typ otrivin o.l.) men vente en god stund etter man har sprayet (tror det var mellom 30-60 minutter).

Hvor mange tåker må vi egentlig igjennom? :-P Vi har graviditetståka, ammetåka, etterammetåketåka... holder ikke det?? :-P

Men det hørtes riktig ut med susete og utavdæsjælopplevelse.. men føler meg bedre nå. Håper jeg! ;-)

Back
Topp