Gravid og litt ensom i Oslo

Camilla87

Betatt av forumet
Hei alle :)

Vet ikke om det er graviditetshormoner som tar overhånd eller bare det faktum at jeg er mye aleine om dagen som gjør at jeg våger meg på en "kontaktannonse" her, haha.

Men uansett er det sånn at jeg kjenner ingen gravide i Oslo (og få gravide generelt) eller har venninner med små barn, og det begynner å plage meg litt. Det er enkelte ting (ganske mye) som man gjerne skulle snakke om med likesinnede, til og med mannen kommer til kort noen ganger synes jeg ;p

Kanskje det er andre i samme båt som kunne tenke seg å treffes over en kaffe eller hva som helst? Hvis kjemien skulle være grei så har man kanskje knyttet nye vennskap, og det hadde vært så koselig, spesielt nå fremover med permisjon og det hele!

Jeg er for øvrig 26 år og er gravid med min første, 4 uker til termin :O Bor sentralt i Oslo med samboer.
Du kan jo også eventuelt sende meg en privat melding om du vil :)

Klem til de som vil ha.:)

Så lurt å "annonsere" her, sikkert mange i samme situasjon :-)
Jeg bor dessverre ikke på østlandet, men håper du får napp! Alltid koselig å ha noen å prate baby med :-)

Har du vært inne på terminforumet du hører til? For der kan man skravle og bli godt kjent siden det er begrenset antall folk ift her på "generelt". De er jo fra alle kanter av Norge, men man kan finne folk fra samme by som en :)

Så tøff du er og lurt med kontaktannonse :)
Savner det samme, men jeg er så dårlig på relasjoner.. Får bare være ensom i stillhet :p

Så smart att lägga ut annons här. Det är ju rätt målgrupp här.

Jag kan nog erkänna att jag känner samma sak. Inga vänner som skall ha barn eller har barn hör i Oslo. Har alltid jobbat mycket och mitt jobb kräver många gånger övertid o flexibilitet. Men nu som jag jobbar 50% pga ryggplager och sömnbrist blir man lätt rastlös.

sender deg å pm :)

Tøft gjort av deg det her :D Hvor i Oslo bor du?

Er gravid og begynner å klatre på veggene snart. Er forsåvidt mye sliten, men skulle gjerne truffet andre gravide. Har termin i mai, så blir jo litt etter deg, du kan jo sprekke når som helst :)

Men det er mange som snakker om treff, uten at det blir noe. Si et sted og en tid. Jeg kan ihvertfall mye på dagtid og ofte på kveld også.

Folk må gjerne sende meg en pm også :P Jeg er fryktelig ensom om dagene :P Har en på 8 mnd :P :)

Er gravid og begynner å klatre på veggene snart. Er forsåvidt mye sliten, men skulle gjerne truffet andre gravide. Har termin i mai, så blir jo litt etter deg, du kan jo sprekke når som helst :)

Men det er mange som snakker om treff, uten at det blir noe. Si et sted og en tid. Jeg kan ihvertfall mye på dagtid og ofte på kveld også.
Hei..har babyen kommet? All good?

Veldig god idé! Jeg har ikke så mange venner her i Oslo. Lurer på om det er forsett noen som vil treffes. :anyone
Venter mitt første barn i juli..:happy093

Veldig god idé! Jeg har ikke så mange venner her i Oslo. Lurer på om det er forsett noen som vil treffes. :anyone
Venter mitt første barn i juli..:happy093

Det er en egen gruppe for gravide i Oslo med termin i juli.. pm hvis det er av interesse:)

Sent from my SAMSUNG-SGH-I337 using BV Forum mobile app

Det er en egen gruppe for gravide i Oslo med termin i juli.. pm hvis det er av interesse:)

Sent from my SAMSUNG-SGH-I337 using BV Forum mobile app

Hei Tessan.
Jeg er ganske ny på å bruke babyverden og har terlin i juli. Vil gjerne være med i gruppen for gravide i Oslo! :) Kan du hjelpe meg med det?

jeg er kanskje litt seint ute, men er 29 år, bor i Oslo og venter første barnet i begynnelsen av desember. Føler meg ganske ensom for tida (ingen venner som er gravide eller har barn) og hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen andre i Oslo :)

jeg er kanskje litt seint ute, men er 29 år, bor i Oslo og venter første barnet i begynnelsen av desember. Føler meg ganske ensom for tida (ingen venner som er gravide eller har barn) og hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen andre i Oslo :)

Er ikke så ofte innover i retning sentrum, men hvor i Oslo bor du? :)

Back
Topp