Kva gjer de som ikkje har fått bh.p fra januar 2015? Da tenker eg både økonomisk og pass av barn.
Sent from my iPad using BV Forum
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det så "enkelt" å bli dagmamma altså? Har dere som velger å gjøre det relevant utdanning da eller? Ikke negativt ment, er bare nysgjerrig.
Vi har søkt barnehage, men ikke fått svar. Regner med vi ikke får plass heller. Satser på dagmamma et par dager i uken og å jobbe redusert med mer helg og kveld (evt natt) for min del. Synes han er alt for liten til å begynne i bhg i januar. Forhåpentligvis får vi råd til noen måneder med ulønnet permisjon.
Er det vanelig at man må ha utdanning for å være dagmamma?
Sent from my iPhone using BV Forum
Så vidt jeg vet, ja. Har ikke hørt om at man trenger noe for å være dagmamma.Jeg ville nok helst hatt barnet mitt hos noen som er utdannet innen barn enn noen som ikke har noen form for kompetanse ang barns utvikling. Stiller samme krav til bhg, ville ikke hatt barnet mitt i en barnehage hvor det er overvekt av ufaglærte assistenter.
Derfor spør jeg om det virkelig er så enkelt å bli dagmamma, kan hvem som helst ta på seg den jobben?
Så vidt jeg vet, ja. Har ikke hørt om at man trenger noe for å være dagmamma.
Hvilken kommune er det i?Jenta mi har fått barnehageplass fra august i år allerede. Så lengr vi betaler for plassen, trenger vi ikke å bruke den. Jeg følte det var lettere enn å vente til aug-15. Nå kan hun begynne når vi føler at hun er klar
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app