Hoppehuske

Hassog

Flørter med forumet
Er det noen som vurderer hoppehuske til babyene? Jenta mi er så lei av vippestolen at hun ikke orker å sitte og spise der i 10 min. Vil bare ligge på gulvet hvis man ligger ved siden og underholde henne. Må ha en annen løsning. Noen rad? Takk :)

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app
 
Ikke anbefalt! Gåstol (sann de sitter oppi) og hoppehuske er ikke bra for babyens motoriske utvikling!
Styr unna...

Vet ikke hva råd jeg kan gi deg, men våres er ikke så glad i å ligge på gulvet, så da kjøpte vi ei lekegrind og hadde babygymmen oppi der, da han elsker å vær i høgden :) så kanskje det er noe for dere også? Hva vippestol har dere? Kan den ¨gynge¨ når ho beveger seg? (her elsker våres det, da han endelig skjønte hva han måtte gjør for bevegelse).
Finne en favorittleke? Her har han en favoritt som han kan leke med i massevis, prater å styrer på :)
Her har vi gjort det slik at vi leker å styrer mye med han, men er også viktig at han kan leke litt for seg sjøl :) Og det liker han!
 
Snart kan hun vel sitte i en matstol å spise og komme opp i høyden? Tror det hjelper. Min liker heller ikke vippestol og må sitte på fanget når vi spiser middag, og det er litt slitsomt... :) gleder meg til han kan sitte i egen stol sammen med oss.
 
Ikke anbefalt! Gåstol (sann de sitter oppi) og hoppehuske er ikke bra for babyens motoriske utvikling!
Styr unna...

Vet ikke hva råd jeg kan gi deg, men våres er ikke så glad i å ligge på gulvet, så da kjøpte vi ei lekegrind og hadde babygymmen oppi der, da han elsker å vær i høgden :) så kanskje det er noe for dere også? Hva vippestol har dere? Kan den ¨gynge¨ når ho beveger seg? (her elsker våres det, da han endelig skjønte hva han måtte gjør for bevegelse).
Finne en favorittleke? Her har han en favoritt som han kan leke med i massevis, prater å styrer på :)
Her har vi gjort det slik at vi leker å styrer mye med han, men er også viktig at han kan leke litt for seg sjøl :) Og det liker han!
Vil ikke anbefale gåstol og hoppehuske.
 
Sniker litt..
Jeg kjøpte gåstol. Den brukes kanskje 2-3 ganger i uka i 15-30 min.
Det som er feil er om denne brukes "hele tiden" istedet for å ligge på gulv. Variasjon er bra, det holder baby fornøyd og du kan få hendene fri i blant:) Kjøp en hoppehuske du, men bruk den med måte :)
 
Back
Topp