Sitta? Som i å sitta på rompa?
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Lillegutten min, hvis eg kun holder henda hans så drar han seg fra liggende og opp til sittende på rumpen...
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitta? Som i å sitta på rompa?
Jepp. Når hun får gripe i mine hender så reiser hun seg og da ser hun rund og er glad. Om jeg holder henne slik at hun er forovervendt vil hun aldri Lene seg mot meg men spenner seg slik at hun "sitter"Sitta? Som i å sitta på rompa?
Samme herJepp. Når hun får gripe i mine hender så reiser hun seg og da ser hun rund og er glad. Om jeg holder henne slik at hun er forovervendt vil hun aldri Lene seg mot meg men spenner seg slik at hun "sitter"kan ikke la henne ligge f.eks i bilstolen uten å feste henne fordi hun kan falle ut..
Samme herSå forskjellig ungene ermin er nettopp begynt å orke å løfte hodet når han ligger på mage
lenge til han sitter vil jeg tro
Februar-14 mamma <3
Godt det ikke bare er min som er "sein"Samme her
Sent from my iPhone using BV Forum
Min orker ikke løfte hodet, med mindre jeg gjør som Mrs.Lutz(?) sa. Men dra seg opp I sittende og stående er han ivrig på!Godt det ikke bare er min som er "sein"blir jo nesten litt bekymret når andre er begynt å sette seg opp!
Februar-14 mamma <3
Lillegutten min, hvis eg kun holder henda hans så drar han seg fra liggende og opp til sittende på rumpen...
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Jeg har forholdt meg til 4 forskjellige helsestasjoner med sønnen min (pga sammenslåing av helsestasjoner og flytting) og det er stor forskjell på helsesøstrene. Noen er nøye på alt (snakker med baby, sjekker motorikk og blikk-kontakt osv, spør om amming og søvn og er intressert), andre gjør kun det mest nødvendige (gir sprøyte, veier og måler og spør om det er noe du lurer på). Noen ser du tydelig sjekker babyen, mens andre gjør det uten at du ser at det er det de gjør - de bare "prater og leker med babyen". Kan godt hende hun har sjekka babyen din også uten at hun sier noe om det.Her gjorde vi ingen tester??? Skal de testes?
Mh
Ah... Luringer de der helsesøstrene daJeg har forholdt meg til 4 forskjellige helsestasjoner med sønnen min (pga sammenslåing av helsestasjoner og flytting) og det er stor forskjell på helsesøstrene. Noen er nøye på alt (snakker med baby, sjekker motorikk og blikk-kontakt osv, spør om amming og søvn og er intressert), andre gjør kun det mest nødvendige (gir sprøyte, veier og måler og spør om det er noe du lurer på). Noen ser du tydelig sjekker babyen, mens andre gjør det uten at du ser at det er det de gjør - de bare "prater og leker med babyen". Kan godt hende hun har sjekka babyen din også uten at hun sier noe om det.
Sent from my iPhone using BV Forum