Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får han vann? Hvor gammel er han? Hvordan gjør du det? Koker du det først??Første måltid får han når vi står opp rundt åtte, så er neste ca 11, 14, 17 og kveldsmåltid på soverommet.. Noen ganger er klokken halv ni eller halv åtte, å da flytter de andre måltidene seg der etterGår ca 3timer mellom hvert måltid på dag tid... Nå som det er varmt får han tilbud om vann innemellom også!
Helsesøster sa til meg at vannet i Norge er så rent at det er unødvendig å koke det. Så jeg kommer ikke til å koke når hun skal få vann. Men regner med at det er lenge til ennå, hun har aldri fått noe annet enn morsmelk fra pupp, tar ikke flaske.Han er 16ukerKoker vannet og lar det kjøle seg.. Får det på flaske, han svelger godt unna
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Aldri til å bli klok på disse helsesøstrene. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne gi litt kokt vann for å hjelpe han til å få opp rap.Helsesøster sa til meg at vannet i Norge er så rent at det er unødvendig å koke det. Så jeg kommer ikke til å koke når hun skal få vann. Men regner med at det er lenge til ennå, hun har aldri fått noe annet enn morsmelk fra pupp, tar ikke flaske.
Helsesøster sa til meg at vannet i Norge er så rent at det er unødvendig å koke det. Så jeg kommer ikke til å koke når hun skal få vann. Men regner med at det er lenge til ennå, hun har aldri fått noe annet enn morsmelk fra pupp, tar ikke flaske.