*** Klagetråd ***

Lovet meg selv etter fødselen at jeg aldri mer skulle hate kroppen min, men nå når solen titter frem og kroppen min ser ut som en dvask hvetebolle er det ikke langt unna, nei!
men priser meg fortsatt lykkelig for at jeg slapp una strekkmerker.
 
Skulle til å si det :) jeg har strekkmerker fra brystene og helt ned til midt på den venstre leggen i tillegg til å være en dvask hvetebolle som la på seg 30 kg og nå har masse løs flapsende hud over hele den 155 cm lange kroppen min.. Pris deg lykkelig for å "bare" være dvask. Det skulle jeg gitt mye for.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
P.s han er selvsagt verdt å aldri mer kunne sole seg eller føle seg vel i bikini, eller gå med kjole/ skjørt som ikke dekker legger igjen :) han er verdt alt sammen, selv om det suger å se ut som en halvfull skrukkete og strekkt ballong på slutten bursdagsselskapet. Du vet.. Den som ikke sprekker selv når du trør på den med stillethælen fordi den er blitt så dvask og seig i skinnet at når du til slutt stikker nåla i den puffer den likke den bare fiser seg stille ut... ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1400994292943.jpg
    1400994292943.jpg
    33,8 KB · Visninger: 30
hatt en jævlig tøff dag hjemme i dag. Ungen skriker om jeg ikke holder henne,til og med på stellebordet.Eneste jeg får av mannen er kritikk for at hun fortsatt er i pysjen og beskjed om at hvis hun var urolig burde jeg tatt en tur med vogna.H åper han svir den jævla middagen han nettopp fikk beskjed om å passe på selv
 
Syke mannfolk!!! Virkelig?!? Du har hatt rennaræv i en dag, og jeg vet jo at det er kjiipt. Men.. Folk har detti ned fra 4etg og ser piggere ut enn deg. Du kan da for faen i det minste få på deg bokseren hele veien. Eller ta den helt av! Ikke subb rundt med halve rassen ute med knarkeknekk i knærne og ånde som gammal kloakk.

Og har bare han blitt syk? HAH! Nei da! Har jo fått det jeg også! Men jeg må funke jeg, for jeg har pupper og baby, ikke penis og renna ræva.

I natt sover snella og jeg på sofaen, for jeg orker ikke å dele soverom med den sekken der. Samt alt sengetøy må skiftes og veggene vaskes med antibakk.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hearhear@pusemor

de er gode å ha i 51% av tilfellene, disse mannfolka. Og ikke for å høres innbilsk ut, men jeg tror vår tilsvarende prosent er nærmere 90%. eneste jeg ikke duger til hjemme er bilgreier, gubben har ennå ikke tatt én bæsjebleie alene (!!!). Det blir alltid ropt på assistanse fra madammen.
 
Har mest sannsynlig fått sopp på brystvortene. Au det gjør vond å amme!!!
 
Har mest sannsynlig fått sopp på brystvortene. Au det gjør vond å amme!!!
Stakkars deg, det er fryktelig! Få behandling før det går for langt sier jeg bare, jeg gjorde ikke det og det ble bare verre og verre:( lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal bestille time til lege i morgen.
Guttungen har hatt hvitt belegg på tunga i mange uker, så spurte legen når vi var på hans 6 ukerskontroll, men hun mente at det var vanlig.
Når har lillegutt fått hvite prikker på innsiden av leppene også, å jeg har nå blitt sår på brystvortene. Angrer på at jeg hørte på legen!!!! Hadde en følelse av at det var trøske.
 
Ah etter problemer både med spreng, betennelser, såre vorter osv har endelig ammingen begynt å gå seg til. Bare den ene brystvorten som har et sår som sakte men sikkert har blitt litt bedre. Så for å toppe det hele har lillegutt blitt sugeforvirret og tar ikke brystet :-( så da er det ut med smokken og i gang med pumping og koppmating, ikke tidkrevende i det hele tatt ..
 
Blir jo aldri kvitt den jævla mme flasken på kvelden. Grrr. Kan ikke mine forsøk på å øke produksjonen snart FUNKE?
 
Auauau, sopp på brystvortene er ikke godt!!
Men startet med behandling i går, å ser bedring på lillegutt allerede:)
 
Trøtt, melkespreng og gutten er mett. Han sovnet nettopp, men ville ikke rape, så nå får han vel vondt i magen snart.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Heldigvis fant lillegutt tilbake til brystet :-D men sårere enn noen gang da når jeg nå har overtatt rollen som smokk. Men starta behandling for sopp nå, antageligvis det som har vært problemet de siste ukene.
 
Lenge leve egoismen!
 
Vet man ikke skal klage på varmen, men jeg må bare få ut litt syting og klaging nå...
Jeg har unger som sover om natten, tilogmed i varmen, helt supert! :D (minstemann sliter nå på dagtid, men nettene går bra..)
Men jeg, mamman derimot som burde fått sove på nettene siden barna sover, får minimalt med søvn.. La meg tidlig i kveld, da jeg var ekstra sliten etter en lang, varm og krevende dag, men jeg har jo enda ikke fått sove - å klokka er halv 2:(.. Vinduet står på vidt gap, vifte på full guffe osv, men jeg renner bort.. Hjelper heller ikke på at formen er dårlig, da jeg har blitt såkalt "ac-forkjøla"..

Nei, nå syns jeg synd på meg selv, ikke fått sove godt på evigheter pga dumme varmen.. Så får vi se om jeg klarer å la være å klage på snø og kulde til vinters.. :p


Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)
 
Sliten og trøtt.... Og egentlig noe snurt over småting som skjer både her og der :p

Har vært ute å ruslet en time idag. Hjalp ikke på selvtiliten i det hele tatt. Endte opp som varm og klam,mest pga tung luft ute og ikke fordi man har brukt kroppen litt :p nåvel.

Tror jeg trenger en cowboystrekk...


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Trakk visdomstann på mandag, i dag er det ikke godt i munnen :( Vi skal ha dåp på søndag og håper ting er mindre smertefullt til da. Men jeg har mindre vondt nå enn før tanna ble trekt.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Lei av å føle at man hele tida rydder kåken, for så å snu seg rundt å se det er like jævelig igjen. Synd at mannen er født uten ett eneste ryddegen i kroppen når der kommer til innefiksing!!


Lillegull 070414 :D
 
Back
Topp