Ja hvor heldig er ikke jeg idag

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Mannen ringte....han har vært så korttenkt. Invitert et par hjem til oss på grilling ikveld hun er selvfølgelig høygravid og har en datter fra før. Vet at spørsmålet kommer, når skal dere ha nestemann. Ja hva skal man svare til det da? Hva sier dere? Altså til folk som ikke vet hva dere går gjennom? Av å til har jeg lyst å bare slenge tilbake "det er faktisk ikke sikkert at jeg kan få flere barn" men vet også at det blir veldig drastisk for sjansene er ikke så store at det kommer til å skje men dog, tanken skremmer meg

Ikke så igjennom tenkt av han, kunne tatt den avgjørelsen med deg. Og visst spørsmålet kommer på banen, hadde jeg bare vært ærlige å sagt sånn så det var. Jeg har fått gode tilbakemeldinger for hvor åpne å ærlige vi har vært. Lykke til i kveld :)

Ikke så igjennom tenkt av han, kunne tatt den avgjørelsen med deg. Og visst spørsmålet kommer på banen, hadde jeg bare vært ærlige å sagt sånn så det var. Jeg har fått gode tilbakemeldinger for hvor åpne å ærlige vi har vært. Lykke til i kveld :)
Dette her er ikke et par vi har så alt for mye kontakt med heller å føler det er andre som bør få vite det før dem eventuelt

Du har 2 alternativer. Enten så sier dere at for noen må det mer til enn å vaske trusene sammen, eller så sier du at det kommer når dere føler for det. Et 3. alternativ er jo bare å fnyse det bort og bare trekke på skuldrene...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er de gift? Hvis ikke så kan dere jo bare snu kleine spm til de som svar og spørre når de skal gifte seg. Eller noe annet:)

Au da :( Jeg hadde vært så full av F at jeg hadde svart jeg bare ville ha en ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Au da :( Jeg hadde vært så full av F at jeg hadde svart jeg bare ville ha en ;)

Hahahaha!!:)

Du har 2 alternativer. Enten så sier dere at for noen må det mer til enn å vaske trusene sammen, eller så sier du at det kommer når dere føler for det. Et 3. alternativ er jo bare å fnyse det bort og bare trekke på skuldrene...

Du er morsom, fikk meg til å trekke på smilebåndet, første gang på 3 dager

Det her blir ikke akkurat det samme da, men etter jeg fikk sønnen min har det vært mye mas om at jeg må jo holde på til det kommer ei jente. Min bestemor er spesielt ekstrem og har sagt dette i tre år nå siden han kom til verden. Jeg skal ha tre barn sier jeg, og håper det blir tre gutter. Mohaha. Hun har gitt seg litt etter det ;) Alt rart folk klarer å trenge ut av kjeften!

Er på vei hjem nå å kan ikke si at dette er formiddagen jeg forespeilet meg. Kunne fint ha jobbet dobbelt . Hadde ikke trengt tilleggene en gang!

Du er morsom, fikk meg til å trekke på smilebåndet, første gang på 3 dager
Så bra:) Men sånn seriøst. Hvis folk er så frekke og blander seg inn i sånt som er privat, så bør de regne med å få en frekk kommentar tilbake.

Ting gikk glatt! Uten spørsmål heldigvis! Alt man bekymrer seg over...

Jeg ser at det gikk fint for deg i dag, det er bra :)
Jeg har en tidligere venninne som jeg treffer på 2-3 ganger i året (vi sees når vi lager til sosiale sammenhenger med alle fra videregående). Hver gang vi sees bare MÅ hun spørre om når jeg blir gravid, om jeg kanskje er gravid og om ikke vi har lyst på barn osv. Jeg traff hun i helgen, og da kom hun med spørsmålene sine igjen. Det bare datt ut av meg: "vi kan ikke få barn". Mon tro om hun ble lang i maska! Etterpå forklarte jeg at jeg har pco, og at prøverør er vårt håp. Men jeg syns at folk bør tenke seg om før de spør i vei!

Jeg har en tidligere venninne som jeg treffer på 2-3 ganger i året (vi sees når vi lager til sosiale sammenhenger med alle fra videregående). Hver gang vi sees bare MÅ hun spørre om når jeg blir gravid, om jeg kanskje er gravid og om ikke vi har lyst på barn osv. Jeg traff hun i helgen, og da kom hun med spørsmålene sine igjen. Det bare datt ut av meg: "vi kan ikke få barn". Mon tro om hun ble lang i maska! Etterpå forklarte jeg at jeg har pco, og at prøverør er vårt håp. Men jeg syns at folk bør tenke seg om før de spør i vei!
Så tøff du er <3 all ære til deg. Det er så sårt tema :( Hadde planlagt den talen på vei hjem fra jobb idag Hehe

Så tøff du er <3 all ære til deg. Det er så sårt tema :( Hadde planlagt den talen på vei hjem fra jobb idag Hehe

Takk, men jeg er egentlig ikke så tøff. Fikk bare veldig nok :P
Du klarer helt sikkert å gi beskjed på en ok måte hvis det er nødvendig på et senere tidspunkt. Folk må lære å vise hensyn!

Hvordan reagerte hun?

Jeg såg på hun at hun "kvapp" litt av svaret mitt. Hun er nok ikke vant til at folk svarer henne sånn. Hun begynte å snakke veldig fort, og forklarte seg med at vi ikke såg hverandre så ofte, så hun var jo nysgjerrig på hvordan ting er i livet mitt, og at hun pleier å spørre folk om slikt. Jeg var helt ærlig med henne og fortalte min historie i korte trekk, og hun svarte etter beste evne. Men jeg såg at hun var stresset.
Jeg møtte hun tilfeldig på butikken for noen mnd siden. Da var jeg ca 7 uker på vei, og fikk selvfølgelig det samme spørsmålet fra hun. Det var altfor tidlig å fortelle det til bekjente på det tidspunktet, så jeg sa bare at det ikke var noe på gang. Sa til henne når jeg traff henne i helgen at jeg hadde vert gravid, og at det da var for tidlig å fortelle det til folk. Håper hun da tok et hint om at det iallefall er for tidlig for folk flest å fortelle det så tidlig, og iallefall da til en som en knapt kjenner lengre.

Jeg hadde bare trekt på skuldrene, ledd litt og sagt "tja, vi får se da".
Til de fleste som spurte som ikke kjente oss godt, var det noe sånt vi sa. Til våre venner var vi derimot pinlig ærlige :)

Jeg hadde bare trekt på skuldrene, ledd litt og sagt "tja, vi får se da".
Til de fleste som spurte som ikke kjente oss godt, var det noe sånt vi sa. Til våre venner var vi derimot pinlig ærlige :)

Det er det jeg vanligvis gjør, men det bare datt ut av meg hihi ;) Kanskje jeg skal fortsette med det, det får folk til å tenke seg som!

Noen folk må rett og slett ha det inn med teskje at dette er ikke noe man spør om. Det er så privat! Det er så få som klarer å bruke huet og tenke seg om. Hvis noen spør meg igjen om jeg ikke snart skal bli gravid så skal jeg spørre om noe like privat tilbake. Om vedkommende har hatt sopp i det siste eller no...

Back
Topp