Sliten

mira1908

Blir kjent med forumet
Jeg syns det er koselig å være gravid, men må ærlig innrømme at jeg er sliten av magen nå :( Det er ubehagelig å sove, å bøye seg og hverdagslige mål har jo blitt utfordring! Ryggen verker og bekkenet er vondt også alle disse strekkmerkene .... Gleder meg veldig til mini er ute kjenner jeg!

I feel you! Alt er mye mer slitsomt enn det var før :)
Barbering av legger, sokker, knyte sko... alt mulig som innebærer bøying er helt grusomt for meg. Kroppen er tung og veldig sliten :( det er jo fint å få gå gravid da. Kjenne på spark og liv, meeen.... gleder meg til hun er ute :p

Jaja. Knyte sko er jo vanskelig om man sitter eller står. Og den halsbrannen og sure oppstøt. Æsj. Kjenner gulen kommer bare man vil slappe av på sofaen. Takk og lov er ikke kroppen så tung enda så er oppegående ellers. (Hvis vi ser bort fra bekkenløsning) . Men jeg har en fin tid i vente høres det ut som.

Sent from my iPad using BV Forum

Helt enig. Begynner å bli ganske lei allerede og gleder meg til han er klar for å komme ut. Føler dette svangerskapet er en utfordring iom. at jeg har en 21 år gammel jente som har nådd trassalderen. Nekter ofte å gå og legger seg ned.....da må jeg bøye meg heeeelt ned og løfte henne, ikke akkurat behagelig mtp. kynnere eller ryggen. Å sette inn og ta ut vogna hennes av bilen har blitt umulig nå...så føler meg veldig handicappet og begrenset :(

Helt enig. Begynner å bli ganske lei allerede og gleder meg til han er klar for å komme ut. Føler dette svangerskapet er en utfordring iom. at jeg har en 21 år gammel jente som har nådd trassalderen. Nekter ofte å gå og legger seg ned.....da må jeg bøye meg heeeelt ned og løfte henne, ikke akkurat behagelig mtp. kynnere eller ryggen. Å sette inn og ta ut vogna hennes av bilen har blitt umulig nå...så føler meg veldig handicappet og begrenset :(

Måtte fnise litt her! Regner med du mener 21 måneder :-p

Er 31 uker i dag, og er ganske trøtt. Har heldigvis tålmodig og forståelsesfull mann og 5-åring, så får hvilt meg mellom slagene :-) Prøver å ikke tenke på at det er slitsomt, er jo forsatt noen uker igjen - og det blir ikke akkurat lettere :-p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Måtte fnise litt her! Regner med du mener 21 måneder :p

Er 31 uker i dag, og er ganske trøtt. Har heldigvis tålmodig og forståelsesfull mann og 5-åring, så får hvilt meg mellom slagene :) Prøver å ikke tenke på at det er slitsomt, er jo forsatt noen uker igjen - og det blir ikke akkurat lettere :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hahaha, nå lo jeg godt her, så for meg en 21åring som la seg på bakken og nektet alt :laughing021 Ja, 21 måneder selvfølgelig !

Back
Topp