St.Olavs damer - erfaring mtp SF

Ingen grense så lenge du er sluttet å amme... :)

Herlig liten jente...

Jeg går på metformin og den hjelper IKKE meg til å gå ned i vekt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for at dere deler erfaringene!
Hadde ikke tenkt på dette med amming, men selvsagt er det sånn..

Nydelig jente du har, Mrs! :) :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fryseforsøk her ja :) blir innsett av en eskimo på tirsdag om en uke :)

De hadde ingen begrensning når du kunne starte på igjen. Eneste kriterier var at en var ferdig med amming og en hadde fått regelmessig menstruasjon :)

-iPhone appen-

Tusen mange takk for at du hørte hvordan det fungerer :)
Hvordan går det med rugingen? :D

Jeg holder på med SF gjennom St.Olavs. Som nevnt tidligere her så kunne vi ringe for å komme igang når vi ville, men måtte være ferdig med å amme og ha regelmessig mens igjen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, det var dette med regelmessig mens da... syklusen min før svangerskapet var på 32 - 95dgr :P Spent på om det blir det de så fint kalles "spontan mens", eller om jeg må ha primolut igjen... tam tam ta.... :)
Forøvrig helt flott at det er så lett å komme igang igjen :D Hatt mange SF så langt? :)

hihi, skjønner jeg må følge litt mer med her i fremtiden. Heiagjeng skal du nå ha!

Du får jammen med deg ALT også da:laughing002 Så kommer jeg nok ikke til å gjøre det vanskelig å følge med, siden jeg ikke har gjort det tidligere heller ;)
Men heiagjeng er ikke å forakte:Heartred

Du får jammen med deg ALT også da:laughing002 Så kommer jeg nok ikke til å gjøre det vanskelig å følge med, siden jeg ikke har gjort det tidligere heller ;)
Men heiagjeng er ikke å forakte:Heartred
Ehem, det er jobben min ;)

Det blir braaaa! :D

Min er ikke helt regelmessig heller :P Er på siste offentlige forsøk nå. Men har jo alltids privat om det ikke går nå. Men veldig troa på at det går nå ;)

Ehem, det er jobben min ;)

Det blir braaaa! :D

Menne har ikke du perm? Fikk du "lov" til å fortsette allikevel? :P

Min er ikke helt regelmessig heller :p Er på siste offentlige forsøk nå. Men har jo alltids privat om det ikke går nå. Men veldig troa på at det går nå ;)

Oi, spennende :D
Håper du har rett, og at spiren sitter denne gangen :D
*krysser-fingrene-for-akkurat-det* :)

Back
Topp