Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryseforsøk her jablir innsett av en eskimo på tirsdag om en uke
De hadde ingen begrensning når du kunne starte på igjen. Eneste kriterier var at en var ferdig med amming og en hadde fått regelmessig menstruasjon
-iPhone appen-
Jeg holder på med SF gjennom St.Olavs. Som nevnt tidligere her så kunne vi ringe for å komme igang når vi ville, men måtte være ferdig med å amme og ha regelmessig mens igjen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
hihi, skjønner jeg må følge litt mer med her i fremtiden. Heiagjeng skal du nå ha!
Så kommer jeg nok ikke til å gjøre det vanskelig å følge med, siden jeg ikke har gjort det tidligere heller 
Ehem, det er jobben minDu får jammen med deg ALT også daSå kommer jeg nok ikke til å gjøre det vanskelig å følge med, siden jeg ikke har gjort det tidligere heller
Men heiagjeng er ikke å forakte![]()
Ehem, det er jobben min
Det blir braaaa!![]()
Min er ikke helt regelmessig hellerEr på siste offentlige forsøk nå. Men har jo alltids privat om det ikke går nå. Men veldig troa på at det går nå
![]()
Ja, men er tilbake igjen nå, noen må jo holde dere i øreneMenne har ikke du perm? Fikk du "lov" til å fortsette allikevel?![]()
Ja, men er tilbake igjen nå, noen må jo holde dere i ørene![]()
![]()