Bakterier på do børstehåndtaket!

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Har dere tenkt på at de fleste tar i dobørsten før de vasker hender? Tenk på det neste gang dere trenger å bruke den når dere ikke er hjemme :angel9

hmmm...ville du brukt dobørsten før du vasket hendene?

Hvis jeg trenger å bruke dobørsten, ville jeg hatt en del papir mellom hånden min og børsten!

Sent from my iPhone using BV Forum

hmmm...ville du brukt dobørsten før du vasket hendene?

Hvis jeg trenger å bruke dobørsten, ville jeg hatt en del papir mellom hånden min og børsten!

Nei jeg ville gjort som du ;) Det var bare en venninne og jeg som hadde denne diskusjonen om bensinstasjon børster, sikkert mange lekre hender på dem, noe min venninne ikke hadde tenkt over :P

Ville hvertfall ikke tatt i den etter jeg hadde vasket hendene!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vasker selvsagt ikke hendene først :-) Men da jeg jobbet på bensinstasjon for 10 år siden, brukte vi hansker :-)

Jeg vasker alltid hender etter å ha brukt dobørsten!

Februar-14 mamma <3

Vasker hendene etterpå selvsagt! Om jeg er på et offentlig toalett vasker jeg forøvrig både spring og toalett før det brukes.

Men man vasker jo alltid hendene ETTER man har brukt dobørsten?? :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, men bruker du en på en bensinstasjon så tar du på ganske mye ekkelt som har samlet seg opp fra trailersjåfører oppigjennom årene.. :P

Jeg tar aldri i dobørster på offentlige toalett og vasker hendene grundig etter jeg har vært på do. Jeg tar heller ikke i låsen eller håndtaket på vei ut. Får helt noia! Forestiller meg at det er skitt og lort overalt på offentlige toaletter. Gjør det samme hjemme og.

Jeg tar aldri i dobørster på offentlige toalett og vasker hendene grundig etter jeg har vært på do. Jeg tar heller ikke i låsen eller håndtaket på vei ut. Får helt noia! Forestiller meg at det er skitt og lort overalt på offentlige toaletter. Gjør det samme hjemme og.

Jeg også, bruker papir til å åpne døra. Sikkert MANGE som ikke vasker hendene.

Det skulle vært påbudt med sånn greie man tråkket på for å åpne døren fra offentlige toaletter. og lås helt nede på døren til toalettet.

Har aldri sett behovet for å styre med dobørsten på offentlige toalett :p eneste dobørsten jeg bruker er hjemme og på jobb når vi har dassvask, og da vaskes alltid hendene etterpå.

Februar-14 mamma <3

Jeg ser i grunnen ikke problemet, for jeg vasker jo hendene godt etterpå.

Og jeg på DPS på 4. året for bakteriefobi og tvangstanker.

Syns det er mye verre med handlevogner, heiskanpper, dørhåndtak, bankterminal, penger, skjeen til smågodtet +++

Jeg har seriøst aldri brukt dobørsten hos andre, har ikke vokst opp med det jeg har sett her inne tydeligvis er veldig utbredt. Aldri hørt om det utebom her. Bruker dobørsten når jeg vasker doen, sjelden det er noe behov for det ellers. :s

Men om man tar i dobørsten er det vel naturlig å vaske hendene etterpå uansett?

Jeg ville kanskje tenkt mer på alle de menneskene som faktisk ikke vasker hendene og som tar på dodørhåndtaket når de forlater båsen. Bruker papir for å åpne døra. Kall meg gjerne hysterisk, men jeg ønsker ikke deres tarmbakterier på meg. Jeg vet at jeg får andres bakterier ved at jeg tar i handlevogner o.l, men er ikke så hysterisk da.

Jeg ser i grunnen ikke problemet, for jeg vasker jo hendene godt etterpå.

Og jeg på DPS på 4. året for bakteriefobi og tvangstanker.

Syns det er mye verre med handlevogner, heiskanpper, dørhåndtak, bankterminal, penger, skjeen til smågodtet +++

Handlekurver ser veeeldig møkkete ut!

Back
Topp