TakkTakk, du også![]()
Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTakk, du også![]()
vi skulle egentlig på fest i kveld, hadde ordnet overnatting til vesla og i det hele tatt, men i stedet er vi blitt syke begge to. Snørr og feber og hes og alt...
God bedringvi skulle egentlig på fest i kveld, hadde ordnet overnatting til vesla og i det hele tatt, men i stedet er vi blitt syke begge to. Snørr og feber og hes og alt...
Greit å rydde mens de soverJeg og veslegutt skal møte ei venninne for lunsj senere.
På europris en tur i ettermiddag.
Ellers være litt ute på terassen og kose oss inne.
Jeg burde ryddet litt nå, for nå sover veslegutt...Rotet går imidlertid ingen stedhaha
Greit å rydde mens de sover
Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været
Nok å stri med du daRydde hus, støvsuge, skiften på sengene, vaske masse klær, lage anbud (herregud, disse reglene for offentlige anskaffelser er ganske slitsomme når de er like omfattende uavhengig av hvor store summer det er snakk om... sukk... snakk om papirmølle og styr - hate it!!!) Og så må jeg handle inn mat - skal ha møte i foreldreforeningen i kveld i tillegg til at jeg får hjem sjømannen og kjøleskapet er ganske stusselig akkurat nå....![]()
Ja, gleder meg!!! Bare så synd at jeg er så himla opptatt den første uka at vi nesten ikke kommer til å treffes...Nok å stri med du dakoselig at han kommer hjem da
Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været
Dere får finne på noe koseligJa, gleder meg!!! Bare så synd at jeg er så himla opptatt den første uka at vi nesten ikke kommer til å treffes...![]()
Blir vel neste uke det!!! Lang dag på jobb + foreldremøte i morgen, så skal jeg være på jobb fra fredag tom tirsdagsmorgen (døgnvakt).....Dere får finne på noe koselig
Hva jobber du med? :OBlir vel neste uke det!!! Lang dag på jobb + foreldremøte i morgen, så skal jeg være på jobb fra fredag tom tirsdagsmorgen (døgnvakt).....Jaja.... Thats life!!