I dag skal jeg....

vi skulle egentlig på fest i kveld, hadde ordnet overnatting til vesla og i det hele tatt, men i stedet er vi blitt syke begge to. Snørr og feber og hes og alt...

vi skulle egentlig på fest i kveld, hadde ordnet overnatting til vesla og i det hele tatt, men i stedet er vi blitt syke begge to. Snørr og feber og hes og alt...

Æsj, så kjipt :p God bedring :)

God bedring :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

Idag skal vi først og fremst spise en god frokost :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

I dag er det storhandel og trilletur. Ellers må jeg pakke ut og tømme to kofferter. Vaske en del klær står også for tur. Støvsuge og vaske litt. Mye husarbeid i dag mao. :)

I dag skal jeg ut i sola en eller annen gang i løpet av dagen ;) Ellers skal vi passe en av gutta på barselgruppa en times tid, og avgårde å se på en brukt vogn vi vurderer å kjøpe :) Nyt dagen!

Idag må vi ut i det fine været etter hvert :) ellers er det vår rengjøring som står for tur her hjemme :) nå ligger vi å koser i sengen ♡

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3

Dytter :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3 blir mindre aktiv fremover. mye som skjer :)

Dytter den opp jeg :) idag skal jeg endelig få epikrisen fra legen og i kveld kommer svigerfar :) inne mellom skal jeg rydde og vaske :D

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Jeg og veslegutt skal møte ei venninne for lunsj senere.
På europris en tur i ettermiddag.
Ellers være litt ute på terassen og kose oss inne.
Jeg burde ryddet litt nå, for nå sover veslegutt...Rotet går imidlertid ingen sted:P haha

Jeg og veslegutt skal møte ei venninne for lunsj senere.
På europris en tur i ettermiddag.
Ellers være litt ute på terassen og kose oss inne.
Jeg burde ryddet litt nå, for nå sover veslegutt...Rotet går imidlertid ingen sted:P haha
Greit å rydde mens de sover :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Rydde hus, støvsuge, skiften på sengene, vaske masse klær, lage anbud (herregud, disse reglene for offentlige anskaffelser er ganske slitsomme når de er like omfattende uavhengig av hvor store summer det er snakk om... sukk... snakk om papirmølle og styr - hate it!!!) Og så må jeg handle inn mat - skal ha møte i foreldreforeningen i kveld i tillegg til at jeg får hjem sjømannen og kjøleskapet er ganske stusselig akkurat nå.... :p

Rydde hus, støvsuge, skiften på sengene, vaske masse klær, lage anbud (herregud, disse reglene for offentlige anskaffelser er ganske slitsomme når de er like omfattende uavhengig av hvor store summer det er snakk om... sukk... snakk om papirmølle og styr - hate it!!!) Og så må jeg handle inn mat - skal ha møte i foreldreforeningen i kveld i tillegg til at jeg får hjem sjømannen og kjøleskapet er ganske stusselig akkurat nå.... :p
Nok å stri med du da :p koselig at han kommer hjem da :)

Nok å stri med du da :p koselig at han kommer hjem da :)

Ja, gleder meg!!! Bare så synd at jeg er så himla opptatt den første uka at vi nesten ikke kommer til å treffes... :-p

Ja, gleder meg!!! Bare så synd at jeg er så himla opptatt den første uka at vi nesten ikke kommer til å treffes... :-p
Dere får finne på noe koselig :)

Dere får finne på noe koselig :)

Blir vel neste uke det!!! Lang dag på jobb + foreldremøte i morgen, så skal jeg være på jobb fra fredag tom tirsdagsmorgen (døgnvakt)..... :( Jaja.... Thats life!!

Blir vel neste uke det!!! Lang dag på jobb + foreldremøte i morgen, så skal jeg være på jobb fra fredag tom tirsdagsmorgen (døgnvakt)..... :( Jaja.... Thats life!!
Hva jobber du med? :O

Back
Topp