Vet du kjønnet?

Starflake79

Blir kjent med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Nå er jo ikke akkurat jeg den mest aktive her inne, kanskje dette alt har vært oppe. Er 5 uker til oul,så tok kontakt med privat jordmor i dag for å høre når det er mulig å se kjønnet. Hun sa fra uke 14, jeg er 14 imorgen, og hun ga meg time med en gang. Så i morgen får jeg kanskje vite hva som bor i magen! Helt i begynnelsen trodde jeg gutt, men etterhvert som jeg ble dårligere og dårligere ble jeg mer sikker på jente. Tok gendermaker-testen, den var helt tydelig rosa. Veldig spent på resultatet i morgen!

Har ikke sjekket på UL, men er 50% sikker på at det er gutt! ;D har litt guttefølelse ;p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ultralyd igår, legen var bråsikker på at det var en pike! Hun var ganske prippen og holdt bena i kryss så legen måtte dytte litt på magen for at hun skulle gi seg hihi :) tilslutt var hun samarbeidsvillig og legen ble sikker i sin sak!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal på ultralyd hos fastlehen min om to uker. Er legene så flinke i dette at de kan se hva kjønnet blir?? Er 14 uker når jeg skal..

Nei, var der i uke 12 og jordmor mente hun kunne se det men praktiserte ikke å si det til foreldrene så tidlig så da får man pent vente til oul. Denne gangen er jeg ikke så spent på kjønn :P har en av hver fra før så for meg betyr det bare hvilken eske med klær skal jeg hente frem :P

Hvor mye måtte du betale for det? Her i Tromsø må du bestille langt fram i tid å betale 1000 kr...

Da har vi vært på ul, og Jordmoren fortalte at vi venter en gutt :flower

Vi har vært hos Sigrids ultra i Stavanger, og betalte 600 nå i uke 14 (hadde vært der en gang før, tror egentlig det koster 700,-)

Gøy med gutt, gratulerer så mye! Da har vi 50/50 splitt her inne enn så lenge:)

Hvor mye måtte du betale for det? Her i Tromsø må du bestille langt fram i tid å betale 1000 kr...

Hvor har du vært?

På ultralydklinikken tar de 1400, men vet at Gyn Tromsø har utstyr å kan ta en kjapp skjekk bare for å stadfeste graviditet, men foretar ingen målinger.

Jeg får nok ikke vite det før åp oul om litt under to uker, men har lenge følt at det blir en gutt :) Men spiller jo ingen rolle. Blir glad uansett.

Sniker fra september her :) vi fikk vite gutt på AHus på tidlig ul uke 12+6, men han ville ikke garantere at det var riktig. Men på de senere ul har det også vært det. Så noen kan nok se, eller ihvertfall gjøre en kvalifisert gjetning så tidlig, men ikke alle som vil opplyse om det da..

Hvor har du vært?

På ultralydklinikken tar de 1400, men vet at Gyn Tromsø har utstyr å kan ta en kjapp skjekk bare for å stadfeste graviditet, men foretar ingen målinger.
Har vært hos berit aune, hun var veldig flink. Betalte 900, men fikk da 3d med :-)

Vi får nok ikke vite det før ultralyd 16 juni, men jeg er overbevist om at det er gutt da :P aner ikke hvorfor, klarer bare ikke å se for meg at det er en jente :P men spiller jo absolutt ingen rolle,har ingen preferanser på hva vi vil ha :)

Back
Topp