Hvem andre har bakoverbøyd livmor?

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
.. Og når fikk dere mage, kjente bevegelse som førstegangs?

Jeg har bakovervendt livmor, fikk vel mage rundt uke 11. Bevegelse med førstemann var vel nærmere uke 20. Husker ikke helt. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg har bakovervendt livmor. Kjente liv 16+1 med første og 14+2 denne gang ; ) mage rundt uke 18 første gang og rundt uke 15 nå :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Sniker fra september her :) jeg har det og er førstegangs. Kjente bevegelse i uke 16 og fikk mage i uke 20. Har fortsatt liten mage som jeg kan skjule i store topper hvis jeg vil, men måtte krype til korset å kjøpe mammabukse til slutt jeg og ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har bakovervendt livmor, fikk vel mage rundt uke 11. Bevegelse med førstemann var vel nærmere uke 20. Husker ikke helt. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Glemte å si at jeg hadde morkaka forran, derfor tok det ekstra lang tid før jeg kjente noe. :)

Er det sammenheng med å kjenne bevegelser seint også? :) Gleder meg til å få skikkelig mage. Kommet bittelitt da men ikke skikkelig tydelig babymage enda

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått beskjed om at den både er bakovervendt og forovervendt. Gjerne den flytter på seg? :p Men stoler mest på gynoen som sa bakovervendt. Jeg har fått mage veldig tidlig, med alle.. 12 uker med første og tidligere med de to neste. Symfysemålet mitt ligger en måned foran skjema, vokser bare fort i starten.. Spark/bevegelse har jeg også kjent tidlig, uke 14 med nr1, uke 16 med nr 2, og i uke 11 med denne. Men nå er det bare et år siden sist så vet ikke om det har noe å si.. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Fra september her :)
Jeg har bakovervendt, men ikke mye. Kjente 15+5, og da hadde jeg bittelitt mage.
Får hele tiden høre at jeg har så liten mage (er 24+5 idag) men man kan tydelig se en babybump da :)

Back
Topp