Svigermor var innom idag....

Prøvere

Betatt av forumet
og hun har lyst å begynne på hentesettet vi har plukket ut! spørsmålet var hvilken størrelse hun skulle strikke i...det var 0-1 mnd og 3 mnd....hva har du fått?

3 mnd hadde jeg valgt. Kjipt å strikke i str 0-1 Mnd også får du bare brukt det 1 gang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ved 3 mnd så risikerer du at den ikke passer før etter hjemreisen. Godt å ha et sett når de er nyfødte.

Hadde valgt 0-1 mnd :-) Har selv strikket i den størrelsen, da 3 mnd blir veldig stort. Er jo ett hentesett og da er det greit at de ikke drukner i det ;-)

Trur eg hadde valgt 0-1 :)

Jeg har valgt 0-1 mnd på hente settet, svigermor stikker i ett, så har alt tre sett klare i større strl. :) også tenker jeg at det er koselig om den ikke " drukner" i den fra sykehuset... Blir jo koselig når h*n blir stor også ser hvor lite det første settet var...;)

Vi får 0-1 av svigermor. Ville ikke hatt større. Om vi bare får brukt det et par ganger, så greit det, heller det enn at det er alt for stort.. Er jo hentesett! Da må det jo passe på den store dagen :D

H
Vi får 0-1 av svigermor. Ville ikke hatt større. Om vi bare får brukt det et par ganger, så greit det, heller det enn at det er alt for stort.. Er jo hentesett! Da må det jo passe på den store dagen :D
elt enig med deg og et event hentesett kan jo brukes på nestemann viss det er aktuelt ;)

Back
Topp