Ikea seng

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Er det noen av dere som har ikea seng uten sprinkler hele veien, plate foran å bak. Som kan anbefale en god sengekant beskytter eller hva det heter som sitter ordentlig? Blir jo bare tull samme hvordan jeg setter den. Å han skaller i senga hele tida :(


❤ Gutt født 27 juni ❤
❤️ venter en gutt 30 august❤️
 
Eg kjøpte babydan sin tykke sengekant som står av seg sjøl :) eneste som funka for oss :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Hm, vi har den sengen, og har brukt den fra Kid. Den er relativt myk, men det fungerer så lenge den knytes hardt nok. Er kanskje en sånn type du har alt?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kjøpte en på nettet. Husker ikke nettsiden, men den er 4 cm tykk. Du får kjøpt den på babyshop og barnashus også. Hu tok tak i en tynn en fra ikea tredde rundt halsen. Så da måtte vi kjøpe ny med en gang.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men er det ikke litt skummelt med de tykke harde? Er jo bare for dem å stå på de, så kommer de seg over kanten?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hm, vi har den sengen, og har brukt den fra Kid. Den er relativt myk, men det fungerer så lenge den knytes hardt nok. Er kanskje en sånn type du har alt?


Sent from my iPhone using BV Forum


Har fra ikea den er så dårlig etter som jeg ikke får festet bak å foran
 
Har den sengen. Eneste som blir pent og står skikkelig er de tykke typene uten knytting. Kjøpte en fin en på Babyshop selv. De er litt dyrere enn de med knytting, men er verdt å slippe at ungen våkner av å dunke hodet i plata, eller setter fast arm eller ben


Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013
 
Har forresten ikke noen erfaring med at hun har kunnet stå på denog kommet over, eller at den har ramlet over henne


Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013
 
Har forresten ikke noen erfaring med at hun har kunnet stå på denog kommet over, eller at den har ramlet over henne


Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013

Takk, jeg må nok kjøpe en ordentlig en, hører på babycall flere ganger om natta at han dunker i senga stakar så hehe :)
 
Back
Topp