Hva har dere?

Vurderer faktisk Caravelle. Synes den ser sikrere ut enn 7 seter :p
Hihi, jeg tror nok ikke det er så stor forskjell egentlig. Biler generelt er laget for å sikre under kræsj også har det jo mye å si om man kjører over fartsgrensen. Jeg syns personlig ikke at caraveller er noe fint, blir for firkantent for min del, men vi har vurdert det. Jeg klarer bare ikke å komme unna den "åh herremin så flaut" når jeg sitter i en slik bil. Det er meg, ikke bilen med andre ord :p

Hihi, typisk det vet du. Da får man bare tenke at kanskje det ikke var meningen med akkurat det huset og at dere finner ett bedre? :D Dere kommer garantert til å finne noe :)

Nei huff, bil er vanskelig! Skal ha stor bagasjeplass, men allikevel plass til alle sammen. Gjerne billig i drift osv.. Vanskelig og også finne noe til riktig pris!
Hva med Skoda suberb? Den har vi, super masse plass i baksete og bagasjerommet er stort;). Vår er også veldig billig i drift;)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Hihi, jeg tror nok ikke det er så stor forskjell egentlig. Biler generelt er laget for å sikre under kræsj også har det jo mye å si om man kjører over fartsgrensen. Jeg syns personlig ikke at caraveller er noe fint, blir for firkantent for min del, men vi har vurdert det. Jeg klarer bare ikke å komme unna den "åh herremin så flaut" når jeg sitter i en slik bil. Det er meg, ikke bilen med andre ord :p

Hehehe :P Tenker litt sånn jeg også :P Men så tenker jeg, hva med de som sitter som sild i tønne bakerst i en 7 seter :P

Men jeg er veldig sær når det kommer til biler :P

Har tenkt litt på Ford S-max eller galaxy. Citroên Grand C4 Picasso. Og Peugeot 5008 da :) Har sett litt på Mazda 5 men synes setene ser litt små ut. :P

Her koster et ok. Hus som krever oppussing ca 2mil.

Når vi bygger selv har vi et budget på 2,3mil og vil tro det holder + at vi får alt som vi vil :)

Nyttårslykke<3

Herlighet... Hvor bor dere henn da?? :P Her vi bor må vi ut med 2,5 mill for tomta og sikkert 3 for huset, hva med arbeiderne da? det koster vel også :P Og interiøret som kjøkken og bad? kommer det i tillegg eller er det med? :P

Hva har dere snakket og planlagt mest om allerede? :)

F.eks navn, ting som skal kjøpes, hvilket rom småen skal få, osv! :)

Jeg planlegger mye, mannen sitter der bare å riste på hodet. Men venter nok til uke 12 før man kjøper inn. Men finn.no er en god ting å ha når man skal få tak i billige ting :) Vi har litt liten leilighet, men no skal vi begynne å bygge større stue, gang og flere soverom. Håper på en gutt da, så har navnet klart. Men jentenavn blir det litt vanskligere :)

Jeg tenker og planlegger mye i hodet og deler litt av det med mannen:p jeg har tenkt på hvor lille skal sove (flytte kontor/gjesterom til underetasjen og mellomste inn der det var og så får lillespire hennes rom), bestilt garn til vognpose, tenkt på hvordan vi skal fortelle det, begynt å strikke osv. Osv. Osv. :p

Mannen og jeg har snakket litt om navn, men ikke kommet frem til så mye..

Har spart på alt så mangler egentlig ikke noe. Kun litt rosa klær hvis det skulle bli jente. Blått har jeg mer enn nok av :-)

Har caravelle med 8 seter så holder akkurat så lenge det bare er en baby, og ikke tvillinger :-) Da må vi få oss større bil :-)

Her har vi ikke snakket om noenting, mannen er i Nordsjøen så da sitter jeg her for meg selv da ;) har det meste etter førstemann så trenger ikke så mye :) Blir det jente må mor ut å shoppe rooosa ting <3 ;)

Herlighet... Hvor bor dere henn da?? :P Her vi bor må vi ut med 2,5 mill for tomta og sikkert 3 for huset, hva med arbeiderne da? det koster vel også :P Og interiøret som kjøkken og bad? kommer det i tillegg eller er det med? :P
Bor like ved Trondheim, 100tusen for tomta.

Gubben tenker å gjøre det meste selv og mye på dugnad :)

Nyttårslykke<3

Vi kjøpte drømmehuset i høst så det er kun maling som skal til for å få barnerom på plass :)
Det som er mest snakk om for tiden er bil! Ikke så enkelt når man har to hunder, og gjerne vil ha plass til barnevogn og bagasje i tillegg... :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehehe :P Tenker litt sånn jeg også :P Men så tenker jeg, hva med de som sitter som sild i tønne bakerst i en 7 seter :P

Men jeg er veldig sær når det kommer til biler :P

Har tenkt litt på Ford S-max eller galaxy. Citroên Grand C4 Picasso. Og Peugeot 5008 da :) Har sett litt på Mazda 5 men synes setene ser litt små ut. :P
Jeg er veldig glad i vår Peugeot 5008 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan er det med plass og setene helt bakers? :D :p Egentlig den vi har vurdert lengst :)
Tenker du plass med alle setene slått opp?
Da er det ikke så veldig mye plass til så mye andre ting.
Når det gjelder beinplass i bakerste rad har mannens søster på 18 år fint klart å sitte der, men det ville nok ikke har gått på en langtur.

Tenker du plass med alle setene slått opp?
Da er det ikke så veldig mye plass til så mye andre ting.
Når det gjelder beinplass i bakerste rad har mannens søster på 18 år fint klart å sitte der, men det ville nok ikke har gått på en langtur.

Litt det jeg tenker på... Bein plass og komfort, pluss lagring. Vi blir jo 2 voksne og 4 barn. Så er jo litt avhengig av litt plass bak også :P :) Men vi får se... Samboer vil mest sannsynlig ha den 5008 :)

Litt det jeg tenker på... Bein plass og komfort, pluss lagring. Vi blir jo 2 voksne og 4 barn. Så er jo litt avhengig av litt plass bak også :p :) Men vi får se... Samboer vil mest sannsynlig ha den 5008 :)

Vi har vært 2 voksene og 4 barn i vår, 8, 7, 6, 2 år uten problemer, og med det ene setet bakerst slått ned fikk vi plass til vognen til 2-åringen

Back
Topp