Potty training pants

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har hvert borti det før?

Vurderer å kanskje kjøpe inn noen slike til Snuppa da jeg tror bleiene absorberer altfor fort slik at hun ikke helt skjønner dette med hun faktisk har gjort noe i bleia og vurderer derfor å kanskje kjøpe noen for å se om det vil hjelpe henne med å forstå dette.
 
Ikke vært borti det før nei.

Men tror du det er nødvendig enda da? Det er ingen vits å fremskynde bleieavvenning da det er modenhet i hjernen som avgjør om du kjenner om du må tisse eller har tissa.
Den følelsen får man ikke trent frem.
Og den er individuell for hvert barn.

Det skader ikke å sette dem på do til faste tider, men så er det det med at de må være klare selv. Vil de ikke så skal de slippe for at det ikke skal bli negativt.

Men det skader jo sikkert ikke å prøve dem.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ikke vært borti det før nei.

Men tror du det er nødvendig enda da? Det er ingen vits å fremskynde bleieavvenning da det er modenhet i hjernen som avgjør om du kjenner om du må tisse eller har tissa.
Den følelsen får man ikke trent frem.
Og den er individuell for hvert barn.

Det skader ikke å sette dem på do til faste tider, men så er det det med at de må være klare selv. Vil de ikke så skal de slippe for at det ikke skal bli negativt.

Men det skader jo sikkert ikke å prøve dem.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja tenker også mye på dette og vet at dette er jo ting som kan ta sin tid og vi har virkelig ikke hastverk, men har sett litt på forskjellige statestikker og hadde hvert litt spennende å se om det kanskje ville være litt avgjørende da, for selvsagt kan hende hun merker noe nå men at hun rett og slett ikke helt vet hva som skjer siden bleia absorberer.
men samtidig veldig klar over at det godt kan gå over et år til ;)
 
Ja tenker også mye på dette og vet at dette er jo ting som kan ta sin tid og vi har virkelig ikke hastverk, men har sett litt på forskjellige statestikker og hadde hvert litt spennende å se om det kanskje ville være litt avgjørende da, for selvsagt kan hende hun merker noe nå men at hun rett og slett ikke helt vet hva som skjer siden bleia absorberer.
men samtidig veldig klar over at det godt kan gå over et år til ;)
Hva slags statistikker har du sett på?
Hadde vært spennende å se :)

Skader sikkert ikke å prøve. Men finnes de i str til små barn?
Trodde sånne var for større barn jeg ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Hva slags statistikker har du sett på?
Hadde vært spennende å se :)

Skader sikkert ikke å prøve. Men finnes de i str til små barn?
Trodde sånne var for større barn jeg ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Har sett litt forskjellige, kan se om jeg finner de igjen, sto blant annet om hvordan tidene forandrer seg i forholdt til når barn nå og for 20 år siden ble tørre.

Ja finnes vist mange i så små str (snuppa her er jo også fryktelig liten også)
 
Har sett litt forskjellige, kan se om jeg finner de igjen, sto blant annet om hvordan tidene forandrer seg i forholdt til når barn nå og for 20 år siden ble tørre.

Ja finnes vist mange i så små str (snuppa her er jo også fryktelig liten også)
Ja hadde vært gøy om du fant dem.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Aldri prøvd...ellers signerer jeg Klatremus;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Aldri prøvd jeg heller, tenker den tiden kommer når de er modne for det uavhengig av hva vi gjør i forkant;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi prøvde på eldste. Kjøpte en pakke da vi var i karibien med henne. Egentlig mest fordi de var pynte med en prinsesse. Synes ikke det hadde noe for seg. Kjøpte en fra Sverige også, men synes det var tull. Ho merke ikke noe annerledes selv om man skal kjenne at man blir våt i de.

Tok heller av henne bleien, og løp etter henne med potta. Etter mange uhell, og hell så kjente ho selv at ho måtte på do og satte seg på potta.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi prøvde på eldste. Kjøpte en pakke da vi var i karibien med henne. Egentlig mest fordi de var pynte med en prinsesse. Synes ikke det hadde noe for seg. Kjøpte en fra Sverige også, men synes det var tull. Ho merke ikke noe annerledes selv om man skal kjenne at man blir våt i de.

Tok heller av henne bleien, og løp etter henne med potta. Etter mange uhell, og hell så kjente ho selv at ho måtte på do og satte seg på potta.


Sent from my iPad using BV Forum
ok det er jo veldig greit å vite det da :)
da kan det hende vi bare prøver sånn billig greie på ebay :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp