**IKM uke 21**

Jeg ser en svak strek :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Tror det er noe på gang, men er forberedt på ny kjemisk :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Supersvak strek på dagens test..
Nesten umulig å se på bilde, men litt tydligere i virkeligheten.
Er bare 9 dpo så det er jo tidlig..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skimmer en svak strek!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nåå begynner jeg å bli utålmodig!! Jeg får så lyst til å slenge meg på testebølgen! Men 5dpo, nei, jeg må ta meg selv i nakkeskinnet og vente til neste uke!

Vis vedlegget 61525

Ser dere noe her, eller har jeg sett meg blind? Dette er etter tida, har lagt en liten stund. Uff, fikk skikkelig gråtebyge i stad, håper så det klaffer denne mnd..
Syntes jeg ser en strek her jeg!! Så spennende! Krysser fingrene for sterkere strek i morra :)

Supersvak strek på dagens test..
Nesten umulig å se på bilde, men litt tydligere i virkeligheten.
Er bare 9 dpo så det er jo tidlig..
Syntes den var vanskelig å se. Har du prøvd redigere bildet litt i et redigeringsprogram? Ser du ligger 1dpo foran meg! redigeringsporgrammet jeg har brukt på bilde jeg legger ved nå, fuglte med, til min samsung telefon

Vedlegg

• 2014-05-15 13.11.31.jpg
    2014-05-15 13.11.31.jpg
    155,4 KB · Visninger: 77
Syntes jeg ser en strek her jeg!! Så spennende! Krysser fingrene for sterkere strek i morra :)

Syntes den var vanskelig å se. Har du prøvd redigere bildet litt i et redigeringsprogram? Ser du ligger 1dpo foran meg! redigeringsporgrammet jeg har brukt på bilde jeg legger ved nå, fuglte med, til min samsung telefon

Din syntes jo kjempegodt iforhold til min ;)
Har prøvd å redigere bilde mitt, men den er så svak i utgangspunktet, så det ble lite forskjell.
Må nok bare smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Bli med! Det skader vel ikke? :)

Ja jeg tror faktisk jeg har sett den, men litt usikker :p

Du må vente til 17. Mai :D

Opplevde at strimmelen tar lengre tid for å samle opp hcg, så om du sjekker etter 10 min og streken har farge så kan det godt være noe :) min viste ikke positiv etter 3 min, men etter 7 og 10 min var det en strek der med farge, hadde det ikke vært noe på gang så tror jeg ikke streken hadde kommet i det hele tatt!
Nei, det skader egentlig ikke. Går kun på psyken løs:p så får se hvordan det går på lørdag, er jo veldig tidlig:p

Da ligger jeg helt likt som deg. Jeg prøver å la være å teste den 17. 7dpo er veeeldig tidlig. Tar jeg først en test kommer jeg nok til å teste hver dag frem til ikm. Når jeg først har startet er det vanskelig å stoppe. Nei, jeg skal prøve å holde meg, men jeg vet ikke om jeg klarer det. :)

Åj, jeg bomma med en dag. Er 8 dpo på lørdag. En dag utgjør lite, så er fortsatt tidlig:p tenker at hvis jeg får neg skal jeg holde meg til tirsdag, men blir sikkert anderledes når en faktisk har testen. Spørs om jeg må be sambo passe på testene mine framover;p

Åj, jeg bomma med en dag. Er 8 dpo på lørdag. En dag utgjør lite, så er fortsatt tidlig:p tenker at hvis jeg får neg skal jeg holde meg til tirsdag, men blir sikkert anderledes når en faktisk har testen. Spørs om jeg må be sambo passe på testene mine framover;p

En dpo-dag utgjør mye i mitt hode. :) Jeg vet at jeg kommer til å teste hver morgen etter at jeg har røkt på den første testen. Testing er alt for moro til at jeg klarer å vente flere dager mellom hver. ;p

Jeg klarte ikke å vente og tok en test, den viste en svaak strek :)
Jubler ikke før jeg får en sterkere strek,men det lover bra!! :)
Skal ta en ny test imårga og de neste dagene da jeg har endel strimler liggende, hihihi!!
Er 9-10 dpo.

Jeg klarte ikke å vente og tok en test, den viste en svaak strek :)
Jubler ikke før jeg får en sterkere strek,men det lover bra!! :)
Skal ta en ny test imårga og de neste dagene da jeg har endel strimler liggende, hihihi!!
Er 9-10 dpo.

Bilde?

Så vanvittig mange her som finner streker om dagen... ser ut som dette kan bli en god uke for mange her inne :)

Ja har prøvd å redigere, dette er lagt på litt ekstra lys :) Streken er så svak, og ikke lett å få frem. Får vente på morgendagen ;)

Back
Topp