Sykefravær

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvor mange her har sykefravær når dere går på hormoner. Jeg kjenner jeg er totalt kjørt om dagen. Ikke psykisk men fysisk. Lurer sterkt på om jeg skal være hjemme imorgen fra jobb. Men så slår samvittigheten til å sier nei det er ikke gyldig grunn

Jeg blir definitivt hjemme imorgen. Var en som snakket litt krasst (sånn jeg opplevde det) til meg å da måtte jeg gå på do for jeg fikk tårer i øynene

Jeg hadde en del sykemeldinger gjennom mine forsøk. Gikk til fastlegen for å få de.
Man får dårlig samvittighet for alt, men det viktigste er jo faktisk ikke jobben! God bedring :-)

Det hjelper ikke å være på jobb mens du er ikke helt frisk. Da klarer du ikke å jobbe heller.
Skal være hjemme imorgen å få eggene til å vokse jeg

Har valgt å være åpen på jobben om hva jeg gjennomgår, får heldigvis full forståelse. Var sykemeldt sist runde, jeg taklet ikke fostimon helt... Ble svimmel og kvalm :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt mye fravær uner forsøkene. Blir dårlig både fysisk og psykisk og har ingenting å gjøre på jobb da!! Tenk på deg selv, og at dette er en investering i fremtiden :)

mye fravær, vært sykemeldt, og jobben vet årsaken siden de vet at vi har vært gjennom ivf

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ta vare på deg selv!! Jeg var hjemme igår. Vi får se hvordan resten av forsøket blir.

Sent from my iPhone using BV Forum

Var en del hjemme. Men så var det mye tull på jobben i tillegg. Så hormoner/forsøk og problemene rundt alt på jobb gjorde ikke saken noe bedre.
Sjefen min viste alt ang sykehus etc, valgte å være åpen om det.
Men etterhvert så sa jeg opp jobben min..
Men vi var flere som sluttet pga et så stort problem som aldri ble gjort noe med.:-/
Men hvis du skaffer deg sykemelding fra fastlegen din, så slipper du å bruke av egenmeldingene dine. Du kan få bruk for de senere;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg blir skikkelig dårlig av hormoner, så vært sykemeldt hele medisinperioden på både fersk og frys...

Ta vare på deg selv!! Jeg var hjemme igår. Vi får se hvordan resten av forsøket blir.

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg turte ikke ringe inn syk idag, følte jeg ikke kunne :(

Jeg har vært mye sykmeldt ved mine siste forsøk. Sliter med mye bivirkninger:-( I tillegg så er det veldig tøft psykisk. Jeg er åpen, så alle på jobben vet, og jeg får masse støtte. Min erfaring er at jeg får flere gode egg, når jeg er mer i ro..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp