Oul <3

Lulubay

Betatt av forumet
I dag fikk vi se en liten aktiv hjerteknuser i magehuset <3 Alt var i orden med den lille, helt perfekt!!!:) Den ville ikke vise seg så mye frem, så Jordmor måtte jobbe iherdig for å se hvilket kjønn det var. Men en liten sniktitt ble det:D Av det lille vi kunne se, tydet det på en liten jente <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så hærlig ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra :-)

Gratulerer!!:)

Gratulerer :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer!! Vi blir mange jentemammaer om det stemmer mee oul!

-Fra appen-

Gratulerer!! Vi blir mange jentemammaer om det stemmer mee oul!

-Fra appen-
Ja det ser slik ut gitt:) Min lille lå med bena i kryss og var ikke kjempe villig til å vise seg frem... men Jordmor mente at hun så "skamleppene" (et forferdelig ord egentlig)... 2 litt tykke streker.. men hun ville ikke love det 100%... Er det da ganske usikkert eller? Vi har sett på ultralydfilmer på youtube der de viser kjønnet... det er jo helt likt det vi så:)! Men hvordan ville der sett ut viss det var gutt? Er det så likt?:)

Ja det ser slik ut gitt:) Min lille lå med bena i kryss og var ikke kjempe villig til å vise seg frem... men Jordmor mente at hun så "skamleppene" (et forferdelig ord egentlig)... 2 litt tykke streker.. men hun ville ikke love det 100%... Er det da ganske usikkert eller? Vi har sett på ultralydfilmer på youtube der de viser kjønnet... det er jo helt likt det vi så:)! Men hvordan ville der sett ut viss det var gutt? Er det så likt?:)

Jeg aner ikke. Skjønner ikke hvordan han kunne se noe som helst, for babyen lå liksom i profil. Han lette litt, og trykket litt før han sa at han ikke var helt sikker, men trodde det var en jente. Tror det er lettere å være helt sikker på gutt enn med jente.

-Fra appen-

Jeg aner ikke. Skjønner ikke hvordan han kunne se noe som helst, for babyen lå liksom i profil. Han lette litt, og trykket litt før han sa at han ikke var helt sikker, men trodde det var en jente. Tror det er lettere å være helt sikker på gutt enn med jente.

-Fra appen-
Ja det er kanskje det...;) Da blir det 3D om noen uker...;p hehe

Ja det er kanskje det...;) Da blir det 3D om noen uker...;p hehe

He he vi har fått ny time i august. Lenge til!!

-Fra appen-

Back
Topp