Voksenbabyer!!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Blir skikkelig fascinert av programmet om Voksenbabyer på kanalen fem nå!

Helt utrolig at voksne folk frivillig vil gå tilbake til en barndom med bleier og smokk og hele pakka.

Det er skremmende at alle disse voksne har hatt en tøff barndom med foreldre som har gått fra hverandre, foreldre som er bipolare osv.

Noen andre som har hørt om dette før? Er tydelig vis veldig mange i England...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ikke sett og aldri hørt om...:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ja, har sett en dokumentar om det på fem selv.

Det er så populært at det er et par som driver bhg/hotell for disse voksen babyene. Flere også sikkert.

Noen kommer dit om morningen, andre midt på dagen og noen blir også over natta mens andre er bare der i noen timer.

De får mat, blir skiftet på, sover osv. Har barnemøbler i forskjellige str, stor sprinkelseng osv.

Skjønner ikke det paret som orket å gjøre det. Virket veldig spesielle. Voksne folk som hyler og gråter fordi de er sultne eller må skiftes på. De fant hvis en glede av å gjøre dette.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wow, det hørtes utrolig sært ut...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Ja, har sett en dokumentar om det på fem selv.

Det er så populært at det er et par som driver bhg/hotell for disse voksen babyene. Flere også sikkert.

Noen kommer dit om morningen, andre midt på dagen og noen blir også over natta mens andre er bare der i noen timer.

De får mat, blir skiftet på, sover osv. Har barnemøbler i forskjellige str, stor sprinkelseng osv.

Skjønner ikke det paret som orket å gjøre det. Virket veldig spesielle. Voksne folk som hyler og gråter fordi de er sultne eller må skiftes på. De fant hvis en glede av å gjøre dette.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det var akkurat sånn det var!

Og på den igår så var det ei jente på 27 år som hadde et forhold til en mann som da spilte pappan hennes da de var hjemme!
Han ville at hun skulle være to år ca, hun ville være 6.
Fryktelig sært spør du meg!
De hadde i tillegg et voksent forhold med sex og alt det det innebærer.
Hun hadde bipolar mor.

Andre har blitt forlatt eller på en eller annen måte mista barndommen sin pga fyll eller de andre tingene jeg nevnte.

Disse parene som drev bhg hadde ikke klart å få barn selv, mista i aborter... Så spørs om det er en form for sorg eller noe...

Fryktelig fælt egentlig :-(

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Har sett et program om det.. Merklig syntes jeg:eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det var akkurat sånn det var!

Og på den igår så var det ei jente på 27 år som hadde et forhold til en mann som da spilte pappan hennes da de var hjemme!
Han ville at hun skulle være to år ca, hun ville være 6.
Fryktelig sært spør du meg!
De hadde i tillegg et voksent forhold med sex og alt det det innebærer.
Hun hadde bipolar mor.

Andre har blitt forlatt eller på en eller annen måte mista barndommen sin pga fyll eller de andre tingene jeg nevnte.

Disse parene som drev bhg hadde ikke klart å få barn selv, mista i aborter... Så spørs om det er en form for sorg eller noe...

Fryktelig fælt egentlig :-(

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja. Stemmer det. Var nok det samme som jeg så på.

Kan nok være sorg og savn. Hun strøyk jo dem i håret og ga den kroppskontakt.

Jeg syns det er veldig sært. Selvom de har savn, gått glipp av noe i oppveksten, sykdom ol.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er sykt sært :p
 
veldig sært!
tviler på at det er sundt også!
altså selvsagt er det jo folk som burde få hjelp, tror ikke det er bra å skulle kompensere for barndommen sånn

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Jeg så om det på Dr.Phil en gang. Syntes det var creapy...:-/ Men han bæsja på seg og alt, og samboeren hans skifta på han, mata han og lekte med han. Da synes jeg det er på høy tid å skaffe hjelp....


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Jeg så om det på Dr.Phil en gang. Syntes det var creapy...:-/ Men han bæsja på seg og alt, og samboeren hans skifta på han, mata han og lekte med han. Da synes jeg det er på høy tid å skaffe hjelp....


Sent from my iPhone using Tapatalk -
ja da er det virkelig på tide å få hjelp!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Jeg så om det på Dr.Phil en gang. Syntes det var creapy...:-/ Men han bæsja på seg og alt, og samboeren hans skifta på han, mata han og lekte med han. Da synes jeg det er på høy tid å skaffe hjelp....


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ja det er fryktelig sært!

Programmet gikk så sent, så måtte legge meg. Men tok det opp for å få sett hele:p
Så mulig jeg setter det på når gubben har lagt seg ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ser på opptaket nå :p

Det som er merkelig er jo at de bruker bleier selv om de er over vanlig bleiestadie hos vanlige barn!?!

En seks år gammel jente bruker da sjelden eller aldri bleie!

Og han mannen som sminker seg og sier at nå er babylooken på; hvor mange babyer sminkes!? :p

Herlighet, lurer på om det finnes Voksenbabyer i Norge???

De sier det anslagsvis er mellom 200 og 500 000 i England og USA. Det er ganske mange!

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp