Pregzilla øyeblikk

M&M2014

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som merker forskjell? Jeg ble flau over meg selv igår. Jeg er vanligvis verdens mest tålmodigste person, men nå..... Vi var i Oslo og fant ikke fram, så var det noen som snek seg forbi oss og jeg bare sukka tungt og sa er det mulig til noen jenter på 12-13 år:oops: De bare oi var dere føre oss i køen og så lei seg, jeg ble så flau at mannen måtte ordne opp for jeg måtte gåo_O Håper ikke det er noe som fortsetter, var ikke slik første gangen..... :rolleyes: Herved omdøpt til pregzilla:rolleyes:

Hihihi : D Har heldigvis ikke hatt noen slike øyeblikk ! ; p

Noen dager før jeg testa positivt. Jeg kjefta på kurs holder fordi jeg ikke likte måten hun snakket til meg på. :p
Tok kanskje litt i men hun var direkte ufin.

Inne mellom, spesielt når det er tid for duppen eller seint på kvelden.. :rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner meg såååå igjen, må bite meg i leppa for å klare å holde kjeft i enkelte situasjoner.

I'm there too.. Kjefter på de som snakker på radioen. Sukker høylytt når jeg venter i kø. Blir irritert over småtteri ganske ofte.. Må ta meg selv i det og be meg selv om å ta det med ro! Er heldigvis ikke langsint og flink til å be om unnskyldning.. Må konsentrere meg for ikke å avsløre hormonella i jobbsammenheng av og til... ;)

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Haha, kjenner meg igjen!
Jeg var på salg på torsdag og det var laaang kø ved kassa (noe jeg var forberedt på, iogmed at det var 70% avslag på alle varer). Mange som sto i køen hadde MYYYYE varer, jeg blant annet. De fleste som hadde kun 1 og 2 varer, snek i køen og gikk rett til kassa. Jeg syntes dette var helt greit, hadde satt pris på det selv om jeg kun hadde hatt 1 og 2 ting jeg skulle betale for.
Hun damen som stod bak meg i køen hoffet og stønnet, jeg mener ikke bare litt, men mye! Hun rett og slett baksnakket de som snek i køen. Hoffet og stønnet litt mer.
Ut av det blå, snur jeg meg og sier; "Hold nu kjeften på deg, gå å si ifra til dem det gjelder istedenfor å stå der å klag!"
Stilt ble det ;)
(Jaa, når folk sniker i køer blir jeg irritert, men i en slik situasjon syntes jeg det var heeelt greit!)

Jeg er ikke en person som blir lett sint eller oppgitt til vanlig, men hadde meg en fin opplevelse her for et par uker siden. Kom hjem etter en lang dag/natt da jeg hadde vært på besøk hos mine foreldre. Gledet meg til å komme hjem til min egen seng. Da jeg kom inn på soverommet hadde gubben søren meg klart å ta av lakenet av sengen vår, men ikke tatt noe nytt på (hadde ikke tenkt over to ganger under vanlige omstendigheter). Jeg sukket høyt, bannet og steikte, løp inn på badet, tok på dusjen og begynte å hulke. . Skikkelig hulke. . fordi min kjære ikke hadde tatt på nytt laken. Hah. . Da jeg hadde grenet meg ferdig og kom inn på soverommet hadde han ordnet det da. xsmile9 Hehe, tror han skjønte at jeg hadde meg en episode av ett eller annet ;)

Kjenner meg igjen! Blir kjempefort sint og har megakort lunte. Griner og styrer. Pluss at jeg har midlertidig tourettes. Huffameg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Holdt på å få et utbrudd i dag men klarte å bite meg i det....

Var hos fysio og når jeg ringte å fikk time i går forklarte jeg problemet og at jeg hadde fått rekvisisjon fra lege... Hadde med rekvisisjonen inn i dag og mens vi sitter å prater sier hun "ser du har med rekvisisjon men jeg driver uten driftstilskudd så den gjelder ikke her...". Hvorfor sa ho ikke det når jeg ringte i går.... Arg.... 550 kr for en halv time.... Gidder ikke gå der mer....

Holdt på å få et utbrudd i dag men klarte å bite meg i det....

Var hos fysio og når jeg ringte å fikk time i går forklarte jeg problemet og at jeg hadde fått rekvisisjon fra lege... Hadde med rekvisisjonen inn i dag og mens vi sitter å prater sier hun "ser du har med rekvisisjon men jeg driver uten driftstilskudd så den gjelder ikke her...". Hvorfor sa ho ikke det når jeg ringte i går.... Arg.... 550 kr for en halv time.... Gidder ikke gå der mer....

Det var dårlig, men hun er kanskje desperat etter kunder?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Det var dårlig, men hun er kanskje desperat etter kunder?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har en plan om å sende en litt sur Mail og si at ho fremover må opplyse om det når folk ringer! Lå å tenkte på det i natt at jeg skulle bare reist meg og gått når ho sa det....

Back
Topp