Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unngå tunge løft og løping de første dagene. Fikk beskjed om å bare gå rolige turer, men ellers leve normaltHvordan er deres dager etter innsett?
Tar dere det mer med ro etter dere har fått satt tilbake egg, eller gjør dere alt som normalt?
(Tenker på tunge løft osv.)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle stresse den første uka. Fordi jeg har en jobb der jeg noen uker jobber 13 timer daglig, så ble jeg sykemeldt denne perioden. Skulle ille stresse med noe. Må ta vare på det bittelille frøet som skal feste seg. Rolige gåturer er bra for blodsirkulasjonen, men stress kan føre til at det går motsatt.Jeg jobber helg en uke etter innsett og jeg jobber på sykehuset. Går det greit eller burde jeg ikke satse på det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ble du sykemeldt fra uttak til mens? Hoho, da tenker jeg sjefen hadde blitt fornøydJeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle stresse den første uka. Fordi jeg har en jobb der jeg noen uker jobber 13 timer daglig, så ble jeg sykemeldt denne perioden. Skulle ille stresse med noe. Må ta vare på det bittelille frøet som skal feste seg. Rolige gåturer er bra for blodsirkulasjonen, men stress kan føre til at det går motsatt.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, neiBle du sykemeldt fra uttak til mens? Hoho, da tenker jeg sjefen hadde blitt fornøyd
Men jeg har ikke hadd noe uttak, fryseforsøk denne gangenJeg hadde også slik vondt, hadde nok det 4-5 dager etter uttak.
Rugedag 1 er dagen etter innsetting, atså selve innsettingdagen er rugedag 0![]()
Skal gå bra å jobbe ja. Bare ikke stelle med eller bytte på sengetøy til pasienter som får cytostatika, og ikke stress for mye.Jeg jobber helg en uke etter innsett og jeg jobber på sykehuset. Går det greit eller burde jeg ikke satse på det?