Hva skal du ha på deg 17.mai???

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg har ikke et eneste plagg som passer seg på 17.mai i skapet :p

Så vurderer striesekk :p

Hva skal du ha på deg?
 
Bunad, hvis jeg får den på meg :) ellerså en kjole av noe slag :)

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app
 
Hehe skulle gjerne gått med det samme ;)

blir ikke sååå pent, men jeans og en slik topp :D i blått da siden det passer best til dagen (har 2 andre i lilla og mocca)

35089134491700000007_2.jpg
 
Jeg må iallefall ut på shopping :p

Men tror jeg må gå for å kjøpe noe jeg også kan bruke til vanlig senere, gidder ikke kjøpe noe for å bruke en gang liksom...

Hadde vært så mye enklere om bunaden hadde passa :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Tror jeg skal ha på svart skjørt og en svart topp. Må bare prøve de ut først og se om de passer sammen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min flotte Vestfoldbunad:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Aner ikke! Upraktisk med bunaden nå som jeg ammer (må ta av søljene for å åpne vesten), så må finne på noe lurt.
 
Hadde håpet å komme inn i bunaden, men det går ikke... Kjøpte ny kjole til en burdag for litt siden, så bruker nok den


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde håpet å komme inn i bunaden, men det går ikke... Kjøpte ny kjole til en burdag for litt siden, så bruker nok den


Sent from my iPhone using BV Forum

prøvde min i dag je, men den kan je nok like godt få sydd ut :p for det gikk ikke å år hell :p
 
Bestilte kjole på ebay på onsdag, kom i dag allerede. Tror nok bunaden passer, men orker ikke bunad med fersk baby og amming (hun søler ennå mye). Kjolen er billig, god, fin og ammevennlig. Tar en sort dressjakke over...

http://m.ebay.co.uk/itm/360897520368
 
Blir en lett finkjole her. Skulle gjerne hatt bunad, men må få den sydd ut. Neste år ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Godt spm!! Blir nok dongeribukse pg en ammevennlig topp på meg :) gidder heller ikke bruke penger på noe jeg kanskje bruker en dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp