Trøtt og slapp ?

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Jeg også ! Så jeg har hevet meg på denne gravid.png.
Gikk på denne med storesøster , det hjalp på formen :) Håper på samme effekt denne gangen .

Noen som har noen andre tips?

Den går jeg også på... Meeeen er fortsatt like trøtt da *gjesp*
Har dessverre ikke så mange tips, men du har min største medfølelse :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også ! Så jeg har hevet meg på denne Vis vedlegget 60638.
Gikk på denne med storesøster , det hjalp på formen :) Håper på samme effekt denne gangen .

Noen som har noen andre tips?

Jeg måtte slutte da jeg gikk på den i vinter, fikk så innmari mageknip. Har nesten to bokser så burde prøvd på den igjen.

Hmm, har ikke merket noe til mageknip enda :-) Håper jeg slipper det ^^,

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her hjalp det litt å begynnede på jerntabletter da jernlageret var ganske tomt.

Legen sa i dag at jeg ikke skulle ta jern. Litt uventet så slapp og svimmel som jeg er men. Blodprosenten var fin

Jeg har ikke merket noe til magen når jeg har gått på de...

Har sjekket jernlager og b vitamin hos legen, alt er ok, men trøtt er jeg uansett.... :-p

Begynte med jerntbl etter ktr hos legen. Jernlageret er litt lavt men innenfor referanse, men han anbefalte det likevel... Litt mindre trøtt enn tidligere i svangerskapet, er nå 13+3, men kommer litt an på hvor mye jeg har gjort i løpet av dagen...

Jeg er meget trøtt/utmattet. Gjør ikke annet enn å ligge på sofa eller senga hele dagen. Klarer så vidt å se litt på tv. En tur ut eller å dra på besøk er et mareritt. 13+6 idag.

Ble slått ut fullstendig etter handletur og div ærend i dag. Sov flere timer på sofaen. Så nå får jeg ikke sove.. :/

Tok den der for første trimester og de gjorde meg dårlig.

Jernlageret mitt var vist helt perfekt. Så tar ikke jern nå. Blir så treg i magen :) burde ta tran, men hæler ikke pga kvalmen.

Har også startet den multivitaminen i håp om at jeg får litt mer energi. Boila og Kiwi for den trege mage...

A

Legen anbefalte ikke at jeg skulle ta multivitamin. Ikke at det var galt for noe, men han mente heller ikke at det var godt for noe. Litt rart syns jeg. Skal spørre jordmor på onsdag :)

Back
Topp