Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haka mi var en krigssone, kjøpe en liten tube som heter 'no zit sherlock' på bush ellerno, den kverka alle kvisene
Ellers hjalp locobase av en eller annen rar grunn, men ikke så bra som den nevnt over.
Håper den funker for deg ogHøres jo kjempebra ut ! Bestilte en på ebay med en gang ;p
Håper den funker for deg ogDen renska opp haka mi fullstendig på en uke *lykke*
En billig skrubb for hele kroppen ejg bruker av og til er olje, sukker og litt salt. I en krukke med i dusjen, skrubber meg over magen, skuldre og hals ( hvor henn du vil ) og skyller av. Blir siiiilkemyk!
Ellers kjøpte jeg ansikts vann med alkohol på apoteket jeg bruker morgen og kveld, enkelt uten gris. Og en skrubb + peling+maske 3 in 1 krem jeg fant på vita, hvit tube med rød skrift. Husker ikke hva den heter, skal se om jeg tar bilde av den etterpå om jeg huskerDen lukter så deilig, med jojobabær tror jeg
![]()
En billig skrubb for hele kroppen ejg bruker av og til er olje, sukker og litt salt. I en krukke med i dusjen, skrubber meg over magen, skuldre og hals ( hvor henn du vil ) og skyller av. Blir siiiilkemyk!
Ellers kjøpte jeg ansikts vann med alkohol på apoteket jeg bruker morgen og kveld, enkelt uten gris. Og en skrubb + peling+maske 3 in 1 krem jeg fant på vita, hvit tube med rød skrift. Husker ikke hva den heter, skal se om jeg tar bilde av den etterpå om jeg huskerDen lukter så deilig, med jojobabær tror jeg
![]()
Jeg bruker Garnier Pure Active 3 i en wask, skrubb og ansiktmaske to tre ganger i uken.
Bruker den kun som vask når jeg dusjer. Den holder orden for meg hvertfall![]()
Brukte solsikkeoljeHva slags olje bruker du???
Hadde glemt en: I krisetilfeller kan man bruke basiron fra apoteket og, er vel hydrogenperoksid i, så den bleker klær! Men er til gjengjeld effektiv.
I den 'no zit' er det vel salisylsyre, det er også et virkestoff som er effektivt på kviser. Mye mildere enn hydrogenperoksid ogTror garnier har noen ansiktsvann med salisylsyre.
Alkohol hjelper avhengig av årsak til kvisene, er underhuden tørr vil du lage større problemer.
Samme med peeling, er årsaken tilstoppede porer løser peeling biffen, om ikke risikerer du å lage flere småskader i huden kvisene kan herje i.
Har god erfaring med clinique 3stegs for generell litt uren hud, men syns ikke fuktighetskremen i serien er bra, bytt ut m superdefense (også clinique, finnes til enhver hudtype) så får du solfaktor ogOg i stedet for det overprisa såpestyket i serien kjøper jeg dove såpestykke på matbutikken, like bra
Jeg er avhengig av ansiktsvann nr3 som det er alkohol i, fordi bomullsdotten blir helt brun klarer jeg ikke slutte å bruke det uten å føle meg skitten
For hormonkviseutbrudd i graviditeten er fortsatt 'no zit sherlock' det eneste jeg med hånden på hjerte kan si er effektivt. Men det er jo individuelle forskjeller, så spent på å se om andre har like god effekt
Hilsen kjemi- og biologinerden som har jobbet i parfymeri![]()
Jeg var kvisete til jeg var 25-26 (ikke ekstremt, men nok til at det plaget meg), heldigvis roa det seg etter det, men har rukket å teste ut endel
Sist jeg var gravid hadde jeg nyyydelig hud, og tykt skinnende hår, hvor blir det av det denne gangen?
Har enda noen små år igjen om det varer like lenge her ;p Var ikke veldig plaget i puberteten, men årene 19-22 nå har vært værre ;p Hadde heller ikke noe særlig hudproblemer i forrige svangerskap, og håret var fantastisk. Nå er håret helt umulig og huden uren. De sier jo at jenter stjeler skjønnheten til mor, og jeg fikk gutt sist, så jeg er veldig spent på å finne ut om det stemmer![]()