Pusemor!

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Ble det aprilbaby?? Sååå spent :D

Hallo! Nei, det ble akkurat ikke! 00:21 1 mai kom hun med hastekeisersnitt. Det finnes ikke nett på sykehuset, og 3g dekningen er supercrap :-/ Blir nok på sykehuset til hvertfall søndag, om ikke mandag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jippi!!! Hurra for dere! Gratulerer så mye høres dramatisk ut med haste keisersnitt, men godt å være i de rette hender når ikke alt fulgte planen. Nyt dagene på klinikken

Gratulerer!! 1 mai er jo en kjempefin dato da :) håper du kommer deg raskt :) kooos deg med babyen!

Gratulerer

Høres dramatisk ut med hastekeisersnitt. Håper det gikk fint med dere og at de er gode på sykehuset med dere

Tusen takk for gratulasjoner og likes! <3
Da er vi hjemme igjen. Dro fra sykehuset i går. All heder og ære til Bærum sykehus, er så glad for at jeg "havnet" der!
Tiden i går bare fløy bare avgårde, det går jo i amming, bleieskift og prøver å sove innimellom. For de av dere som fikk meg seg at jeg gikk opp en del kg, så har 1/3 rent av alt! :-O
Keisersnittet svir litt, men det går bra. Trøster meg med at det høres 1000ganger verre ut å bli sydd pga revning.
Blir nok litt mindre aktiv her nå en periode, men jeg er her! Brukte jo 8 timer på å skrive dette O_o

Gratulerer!! og så bra dere er kommet hjem!

Og god bedring med såret.. Synes det høres vondt ut:(

Tusen takk for gratulasjoner og likes! <3
Da er vi hjemme igjen. Dro fra sykehuset i går. All heder og ære til Bærum sykehus, er så glad for at jeg "havnet" der!
Tiden i går bare fløy bare avgårde, det går jo i amming, bleieskift og prøver å sove innimellom. For de av dere som fikk meg seg at jeg gikk opp en del kg, så har 1/3 rent av alt! :-O
Keisersnittet svir litt, men det går bra. Trøster meg med at det høres 1000ganger verre ut å bli sydd pga revning.
Blir nok litt mindre aktiv her nå en periode, men jeg er her! Brukte jo 8 timer på å skrive dette O_o

Har hatt både haste keisersnitt og fødsel med revning ( grad 3 ).
Kan jo ikke nekte for at det var ømt og vondt ei god stund etter keisersnittet, men jeg syns det var værre denne gangen.
Merket heldigvis ikke at jeg revnet, men tiden etter.....helt jævlig.
Håper på keisersnitt neste gang.
Selve fødselen var ikke så gale.
Men tiden etter....livredd for å revne så mye igjen pga. tiden etter.
Nå må jeg til fysioterapeut, etterkontroller osv.
Ellers syns jeg jeg var øm og sår ca like lenge. Men mye mye vondere denne gangen.
Etter keisersnittet klarte jeg meg uten smertestillende, det gjorde jeg ikke denne gangen.
Heller litt øm i magen enn et totalt ødelagt underliv.
Renselsen har også vært lengre og værre denne gangen.
For å ikke snakke om dobesøkene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har hatt både haste keisersnitt og fødsel med revning ( grad 3 ).
Kan jo ikke nekte for at det var ømt og vondt ei god stund etter keisersnittet, men jeg syns det var værre denne gangen.
Merket heldigvis ikke at jeg revnet, men tiden etter.....helt jævlig.
Håper på keisersnitt neste gang.
Selve fødselen var ikke så gale.
Men tiden etter....livredd for å revne så mye igjen pga. tiden etter.
Nå må jeg til fysioterapeut, etterkontroller osv.
Ellers syns jeg jeg var øm og sår ca like lenge. Men mye mye vondere denne gangen.
Etter keisersnittet klarte jeg meg uten smertestillende, det gjorde jeg ikke denne gangen.
Heller litt øm i magen enn et totalt ødelagt underliv.
Renselsen har også vært lengre og værre denne gangen.
For å ikke snakke om dobesøkene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Huff Kåbbåi, så leit :( håper du snart blir bedre!

Back
Topp