Du som søkte om tilgang til skjult forum i natt!

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Du har satt dine profilinnstillinger slik at jeg ikke kan se hvem du er, og ikke kan se hvor mange innlegg du har skrevet, eller hvor lenge du har vært medlem. Har derfor ikke godkjent deg til den skjulte gruppa. Du må endre dine innstillinger og søke på nytt.

Håper alle som søker fremover også tenker på dette ! :) Er jo så dumt å ikke komme inn på grunn av dette ;/

Jeg har søkt men fikk ikke komme inn. Tror alle kriteriene er fylt nå, men får ikke til å søke på nytt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har søkt men fikk ikke komme inn. Tror alle kriteriene er fylt nå, men får ikke til å søke på nytt!

Søkte du i natt ? Var en person med profilinnstillinger det ble vanskelig med nå.

Men om du ikke får til å søke på nytt tror jeg du må ta kontakt med administrator :)

Søkte du i natt ? Var en person med profilinnstillinger det ble vanskelig med nå.

Men om du ikke får til å søke på nytt tror jeg du må ta kontakt med administrator :)
Nei jeg søkte for en mnd siden. Får ikke til å ta kontakt med de..

Ok. Du må sende en melding til administrator Tamara. Finn et innlegg av henne eller se om hun ligger i påloggetlista på fremsiden av forumene. Så trykker du på navnet hennes, og start en samtale.

Så skriver du til henne at jeg har sett at du har oppfylt kriteriene. Tipper det er hun som må legge deg til når du ikke får søkt som før..

Tror jeg har gjort det riktig nå? :p Skjønner ikke helt hva slags innstillinger jeg skal trykke på:smiley-ashamed008

Tror jeg har gjort det riktig nå? :p Skjønner ikke helt hva slags innstillinger jeg skal trykke på:smiley-ashamed008

Ja, din profil kunne jeg i alle fall se nå ;) Om det var du som prøvde i natt så var det slik at profilen var stengt for andre, altså kunne ikke se noenting og fikk feilmelding på deg, men nå har du i alle fall trykket rett da ;) Du har fått tilgang :)

Ja, din profil kunne jeg i alle fall se nå ;) Om det var du som prøvde i natt så var det slik at profilen var stengt for andre, altså kunne ikke se noenting og fikk feilmelding på deg, men nå har du i alle fall trykket rett da ;) Du har fått tilgang :)
Åhh, så bra!
Tusen takk :D

Back
Topp