Snapchat

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Mye mulig jeg er superdum! Men etter den nye oppdateringen der skjønner jeg ikke hvordan man svarer på en snap? Før dobbeltrykket man to ganger etter man hadde sett snapen, men det der ikke ut til å gå lenger :p Eller er der bare jeg som surrer? :? :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
du drar til høyre og trykker på den gule greia mener jeg.
jeg liker ikke den nye oppdateringen :(

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Gå inn på chatten med den personen også trykker du på det gule merket nederst til høyre :)
 
du drar til høyre og trykker på den gule greia mener jeg.
jeg liker ikke den nye oppdateringen :(

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Gå inn på chatten med den personen også trykker du på det gule merket nederst til høyre :)

Aha... Da skal jeg prøve det! Takk ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hihi, godt å se det er flere som meg;) når man endelig lærer seg en app, så skal de bytte om på alt, og vi må lære alt på nytt:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skvatt skikkelig her om dagen! Hadde fått en melding fra en onkel, går inn for å lese den og ser at det vibrerer på et turkist kamera. Jeg trykker på det her og plutselig dukker onkelen min opp på skjermen! Var visst livevideo, så det kom noen gloser ut av meg før jeg skjønte hva som skjedde. Tørr nesten ikke å gå på den lengre:p
 
Ikke jeg heller! :(
godt å høre jeg ikke er alene, det som blir ekstra irriterende er at nå kan jeg ikke slette snap! og irriterende å ha filmer jeg ikke får sett der :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
godt å høre jeg ikke er alene, det som blir ekstra irriterende er at nå kan jeg ikke slette snap! og irriterende å ha filmer jeg ikke får sett der :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Det er jaggu meg sant :p
 
Liker ikke den og skjønner ingenting :-/ jaja blir vel vant til den også etter hvert.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Er bare jeg som liker den skjønner jeg :p

Søren at jeg fikk dere til å oppdatere da :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Liker den sånn delvis jeg :p er ikke alltid den henger med :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Synes det er utrolig teit at man ikke kan halke av alle kontakter på en gang når man vil sende til alle man har på lista. Drittlei av å huke av én og én...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Synes det er utrolig teit at man ikke kan halke av alle kontakter på en gang når man vil sende til alle man har på lista. Drittlei av å huke av én og én...


Sent from my iPad using BV Forum
Da kan du trykke på historie, da mener jeg det sendes til alle på lista. Men da kan de jo også se bildet et helt døgn....
 
Back
Topp