Er det noen av dere som har tattoo?

Tuppelura92

Glad i forumet
Sitter nå på venterommet å venter på at tattovøren min skal bli klar for å ta meg inn :) skal tattooere meg for sikkert 7 gang, men kjenner jeg gruer meg litt fordet :O
Blir litt inspirert her jeg sitter, og lirer derfor på: er det noen av dere der ute som har noe blekk på kroppen? Og evt hva og hvor? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en edderkopp bak på høyre legg. Rett nedfor kneet. Er 10 år gammel, men trives greit med den fremdeles. Grei plassering :)

Har en en søt engel-vannmann rett over hoftebeinet, så heldigvis ble den ikkje påvirket av gravidmagen :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Har et tramp-stamp på korsryggen. :p
Et lite resultat av min rebelske ungdomstid. Tok den da jeg var 16-17. Fikk den i bursdagsgave av mamma å pappa faktisk. De er litt liberale kan man si.
Angrer ikke på tattooen. Men angrer på plassering. Den får rompa mi til å se svær ut!! :p :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har en skorpion som kryper nedover korsryggen. Fikk den i 2001, og er fortsatt kjempefornøyd :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Har en tribal mellom skulderbladene, tramp-stamp i korsryggen, navnet til eldste gutten på høyre legg (skal ha de to andre også) og half sleeve på høyre overarm -ikke ferdig enda ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har 2 stjerner bak på høyre skulder, og en delfin på venstre!
Hvordan ble resultatet? Bilder?

Har ikke, men har sinnsykt lust på men er for pinglete såeh,. Også er jeg for gnirn på pengene synes det er dyrt :p haha

Har 2 stjerner bak på høyre skulder, og en delfin på venstre!
Hvordan ble resultatet? Bilder?
Jeg er ikke ferdig enda :) har en stor og luftig tattoo som går oppover hele armen som jeg nå gjør mere ut av, så den tar mere plass :) så er ikke noe å skryte av enda, må nok ha en 6-9timer til under nåla før den er ferdig :)

Back
Topp