Merkelapper

Selmaen

Glad i forumet
Hvilken type merkelapper til klær sverger du til? Noen som vil reklamere for meg noe holdbart og bra?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Dytter. =)

Er selv veldig fornøyd med de vi har, men husker ikke hvor jeg bestilte de :P

Jeg kjøpte fra ludostore.no - men følte det var litt bortkasta penger :P Jentungen går i en liten barnehage (19 barn) og de ansatte er fryktelig flinke til å legge klærne riktig. Fremdeles ikke opplevd klær som blir borte :) Å de klærne de ikke var sikre på, henger de opp på en snor. Jeg kjenner alltid igjen klærne til jentungen da :-)

Askeladden og merkalt.no har vi brukt, fornøyd med dem :)

Merkalt har strykelapper med farger da, det var topp for ungene her. :)

Sparkjøp sine.
Veldig gode og sitter godt, selv di som er strykefrie.
Har ellers prøvd Askeladden, merkalt, Sabo taggit, og navnestempel, men synes sparkjøp sine er best.

Sverger til tusjpennen og kulepennen jeg :p kjøpt mange navnelapper, men får aldri surra meg til å ta de på så da skriver jeg pent for hånd istedet :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Askeladden :) klistres rett på både klær og ting

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Tusj! Billig enkelt og greit.

Har forsøkt påstrykbare, da ødela jeg to strykjern til tross for at jeg fulgte anvisningene.
Sy på lapper har jeg ikke tolmodighet til.

Askeladden sine fargete klistremerker. Holder på alt. Klemmer de ekstra godt fast med en kald rettetang.

Nordic print.
Bra, billig og fort levering.

De er vi også veldig fornøyd med...både strykelappene og klistrelappene :)

Sverger til tusjpennen og kulepennen jeg :p kjøpt mange navnelapper, men får aldri surra meg til å ta de på så da skriver jeg pent for hånd istedet :)

Samme her:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp