Mensen + babysvømming = ?

Jeg hadde nok dratt og brukt tampong. Er jo ikke så lenge man skal være i vannet.....

Her er 4-åringen vant til basseng en fast dag i uka og da er vi i bassenget enten jeg har mensen eller ikke. Aldri vært noe problem! :-)

Jeg ville ikke gå glipp av babysvømmingen og kosen. :-) så jeg brukte tampong de få gangene det var nødvendig. Satt den inn rett før, gikk kjempe fint. :-) kjenner jeg savner babysvømmingen. :-) det er så koselig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blør jeg igjennom den grønne oben innen en time til tider så på meg hadde det ikke fungert.. Men du må nesten se ann selv hva du tror.. Lykke til :)

Kan jeg spørre hvorfor ikke? De har levd i vann i over 9 mnd, og refleksen for å lukke for vann er der fremdeles de første månedene. Etterhvert lærer de å lukke av seg selv.

Og ift mensen er det vel bare å bruke tampong. Nå bader ikke jeg med mensen, rett og slett fordi jeg har mulighet til å planlegge badinga, men om jeg hadde en avtale om bading hadde jeg brukt tampong. Det skal litt til å lekke på så kort tid, med mindre man bruker for liten tampong
Fordi jeg rett og slett ikke hadde tørt å gjort det :-)

Ok, så man lærer på en måte ikke noe mer enn det man allerede kan av bading så er det liten vits? Jeg hadde ALDRI dukka ungen min under vann som de gjør på babysvømming :p
Der jeg går på babysvømming går man forsiktig fram. Har vært der tre ganger og vi har ikke dukket under enda. Det koster 150kr for en halvtime (noe som er nok for ei så lita en) for to voksne og en baby, i varmtvann hvor vi har vann opp til skuldra, så for min del er der veldig fint og bedre enn å dra på "tøyenbadet" selv

Her blør jeg igjennom den grønne oben innen en time til tider så på meg hadde det ikke fungert.. Men du må nesten se ann selv hva du tror.. Lykke til :)
Takk! Jeg valgte å sitte og se på mens sambo badet med henne :)

Nei, mensen og basseng er en uting. Blod kan smitte og je greit nok vannet er kloret osv, men hvorfor ta sjansen.
Dessuten er det stor infeksjonsfare for deg selv.

Å ta en dypp i sjøen under mens derimot er sunt har jeg hørt :)

Nei, mensen og basseng er en uting. Blod kan smitte og je greit nok vannet er kloret osv, men hvorfor ta sjansen.
Dessuten er det stor infeksjonsfare for deg selv.

Å ta en dypp i sjøen under mens derimot er sunt har jeg hørt :)
Det er det jeg tenkte på. Saltvann er rensende ja :)

= tampong. Ingen problem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er det jeg tenkte på. Saltvann er rensende ja :)
Altså mange bruker jo tamponer og hvis det funker for deg til vanlig gjør det etter all sansynlighet det i vann og, men blir du lett sår og får klorvann opp der.. Jeg tror jeg ville stått over i alle tilfeller. (men så er jeg en av de som blir sjuke av tamponger)

Altså mange bruker jo tamponer og hvis det funker for deg til vanlig gjør det etter all sansynlighet det i vann og, men blir du lett sår og får klorvann opp der.. Jeg tror jeg ville stått over i alle tilfeller. (men så er jeg en av de som blir sjuke av tamponger)
Valgte å stå over. Har ikke lyst på bakterier inn i meg!

Der jeg går på babysvømming går man forsiktig fram. Har vært der tre ganger og vi har ikke dukket under enda. Det koster 150kr for en halvtime (noe som er nok for ei så lita en) for to voksne og en baby, i varmtvann hvor vi har vann opp til skuldra, så for min del er der veldig fint og bedre enn å dra på "tøyenbadet" selv
Kan jeg spørre hvor dere går?

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Sånne steder som skoler og eldresentrer har veldig fine bassenger. Varmtvann er jo et must og sykt deilig selv. Finnes vell mange steder i oslo så du finner nok et bra sted med litt søk :)

Vi begynner på ammerud hjemmet :)

Back
Topp