Dere som bruker det, hvor ofte bruker dere den? og hvor lang tid prøver dere hver gang før dere gir dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøvde helt til jeg fant noe i gårhehe men var litt desperat da ! Hørte hjertelyden sånn 10 cm nedenfor navlen å måtte presse litt for å høre noe.
så nå når jeg vet det er liv skal jeg ikke bruke den så mye
(tror ikke man skal bruke den så mye heller)
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Hehe, skjønner detJeg har hørt hjertelyden to ganger nå, en gang på lørdag og en i går..
Har jo lyst til å høre den hver dag, men vet jeg ikke burde det![]()
Hehe, skjønner detmen går det ikke ann å spille den inn på en måte ?
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Jeg vil ikke bruke. Min søster sier det kan stresse babyen og hun er sykepleier. Men det er jo hennes mening daMen velger å høre på henne
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vil ikke gå inn på hvor hun jobber. Hun sier at hun vil anbefale meg å la det være for babyen blir stresset og at jordmødre selv kun vil gjøre det i veldig kort tid fordi det stresser babyen. Men jeg velger å gjøre det sånn og høre på det hun sier. Tenker st hvis det er litt risiko vil jeg helst la være. Ytterligere enn dette påstår jeg ingenting bare forklarer mitt standpunktHvor er hun sykepleier? Hva begrunner hu det med? Jeg er og sykepleier + at jeg har jobba på føden på riksen.
'Jeg vil ikke gå inn på hvor hun jobber. Hun sier at hun vil anbefale meg å la det være for babyen blir stresset og at jordmødre selv kun vil gjøre det i veldig kort tid fordi det stresser babyen. Men jeg velger å gjøre det sånn og høre på det hun sier. Tenker st hvis det er litt risiko vil jeg helst la være. Ytterligere enn dette påstår jeg ingenting bare forklarer mitt standpunkt
Sent from my iPhone using BV Forum
Forstår'
Jeg bare lurte på hva hun begrunnet det med![]()
Grunnen til at den ikke skal brukes mye er fordi strålingen (lydbølger fikk jeg det forklart som) stresser babyen. De kjenner at noe skjer. Samme med ultralyd. Mener fabrikanten av slike maskiner og er pålagt å opplyse om det. Info fra jordmor jeg gikk til i Oslo.