Hvilken erfaring

nøffenaff

Forelsket i forumet
Har dere med blastocyster?
Er sjangsen større for at det vil feste seg når det har utviklet seg så langt, eller hvordan er det?
Noen her som har fådd satt tilbake en blastocyst? :-)
Og hvordan er det med g.testingen i forhold til dette?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva er det?

Stadiet mellom befruktet egg og foster kalles en blastocyst. Blastocysten er som en hul ball der cellene i veggen rundt gir opphav til morkaken, mens en samling av celler inni ballen skal gi opphav til individet. Disse cellene inni blastocysten er såkalte pluripotente stamceller som kan utvikle seg til alle typer celler, men de kan ikke danne morkake. En blastocyst dannes ca. Ved dag 5-7.

Stadiet mellom befruktet egg og foster kalles en blastocyst. Blastocysten er som en hul ball der cellene i veggen rundt gir opphav til morkaken, mens en samling av celler inni ballen skal gi opphav til individet. Disse cellene inni blastocysten er såkalte pluripotente stamceller som kan utvikle seg til alle typer celler, men de kan ikke danne morkake. En blastocyst dannes ca. Ved dag 5-7.

Haha dette vet jeg veldig lite om

De har dyrket til blastocyst stadiet en gang hos oss. Fikk inn to etter vanlig prosedyre, resten dyrket videre for så å fryses som blastocyst. Men overlevde ikke opptining. Men mine egg har aldri overlevd opptining..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har aldri satt meg inn i de stadiene jeg. Går på medisiner henter ut egg, befrukter dem å inn........ventetid å resultat. Noe dypere har jeg ikke satt meg inn i det. Mulig jeg er rar som ikke har gjort det?

Ikke alle klinikker som tilbyr dette. Noen studier viser bedre resultat med blastocyst mens andre studier viser lignende resultat sammenlignet med dag 3. Det brukes mye mer i USA.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er det slik at egget fester seg rundt dag 6/7?
For siden dette egget er en blastocyst vil jo det si at det er dyrket i 5/6 dager før det ble nedfryst.
Da må det jo gå an å teste tidligere enn 14 dager etter innsett?
Eller er jeg helt på bærtur?;-)

Er det slik at egget fester seg rundt dag 6/7?
For siden dette egget er en blastocyst vil jo det si at det er dyrket i 5/6 dager før det ble nedfryst.
Da må det jo gå an å teste tidligere enn 14 dager etter innsett?
Eller er jeg helt på bærtur?;-)

Det vet jeg lite om dessverre. Anbefaler å spørre legen din, evt google og gå inn på sikre medisinske sider. Ikke forumer:)

Det vet jeg lite om dessverre. Anbefaler å spørre legen din, evt google og gå inn på sikre medisinske sider. Ikke forumer:)

Nei men tenkte hvis noen her inne kan dele erfaring :-)

Tror jeg tok blodprøve på dag 12 sist. Men ta det med en klype salt. Kan sjekke seinere, har arket fra forrige forsøk her et sted

Fikk satt tilbake min blastocyst i går, og de sa at de har bedre erfaringer med blastocyster i forhold til 2-3 dagers egg. Å de var veldig positive! Krysser fingrene å håper spira sitter denne gang

Fikk satt tilbake min blastocyst i går, og de sa at de har bedre erfaringer med blastocyster i forhold til 2-3 dagers egg. Å de var veldig positive! Krysser fingrene å håper spira sitter denne gang

lykke til :)

Lykke til!!!:):)

Masse lykke til :-)

Tusen takk alle sammen:-) :-D

Masse lykke til! Krysser alt jeg har for deg! :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvor mange dager det

Back
Topp