Bade med de små :)

Tuppelura92

Glad i forumet
Tenkte kanskje at jeg skulle ta med meg lillemann til et badeanlegg i morgen, men hvordan fungerer egentlig badebleiene? Vil ikke de lekke? Hvordan gjør jeg det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes de ofte kan være litt store og så fyller de seg med vann. Det er bedre å bruke badebukse. Altså med helt løs nyfødtbæsj så er det ingenting som holder helt siden det er ganske flytende. Men de er helt tettevd og holder like godt som badebleier synes jeg. På babysvømming får man beskjed om å bruke badebukse da bleia "ødelegger flyten".

Hva skjer hvis det lekker nyfødt bæsj? er jo ganske tynnflytende.

Tenkte kanskje at jeg skulle ta med meg lillemann til et badeanlegg i morgen, men hvordan fungerer egentlig badebleiene? Vil ikke de lekke? Hvordan gjør jeg det?

her var vi med leona i basseng idag å det var kjempeskøy :D vi brukte badebleie sånn fra 7 til 12 trur jeg det var funket kjempebra satt bra på lillepia :)
vi bada i 45 min stakkars liten har vært helt skutt etter det har sovet så godt så trur det blir en god natt søvn for ho mor idag :)
leona plaska å vi var litt under vann å ho syntes det skikkelig stas ho ville vist ikke opp av bassenget ho ble litt små furten å grina litt så det her er noe vi skal prøve å gjøre oftere :)

Må man bade i sånn varmt basseng nå når babyene ennå er så små? Eller kan man gå i vanlig basseng?

Vi var i ett basseng som var godt varmet opp trur det var sånn 35grader i vannet :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det må jo renne bæsj ut av badebuksa og badebleia :O de kan jo ikke tillate det! :O jeg får ta meg en tur på senteret å kjøpe alle alternativer. Så får jeg forhøre meg med de som jobber der :)

Det må jo renne bæsj ut av badebuksa og badebleia :O de kan jo ikke tillate det! :O jeg får ta meg en tur på senteret å kjøpe alle alternativer. Så får jeg forhøre meg med de som jobber der :)

uppdate da, lurer på den jeg også.:cool:

Jeg har hørt at badebleier bare holder på bæsj og ikke på tiss, det går bare rett igjennom.
Men så tisser jo ofte større barn i bassenget uansett da.Er derfor det er så varmt vann i barnebassenget:P (neida).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå har jeg kommet hjem fra å bade :) det gikk kjempebra! Tisset går igjennom, men det merker man ikke uansett, men merket at det buldra i bleia, og det rant IKKE ut! Men gikk å bytta bleie fordet :) men vi hadde på han sånn badedrakt utenpå :)
Kjempesuksess!! Vi reiser tilbake til helga :D ImageUploadedByBV Forum1399312184.383369.jpg kjempepraktisk!

Hvor gamle er bebisene deres? Jeg vil også bade, min er 10 uker

Februar -14 mamma <3

Nå har jeg kommet hjem fra å bade :) det gikk kjempebra! Tisset går igjennom, men det merker man ikke uansett, men merket at det buldra i bleia, og det rant IKKE ut! Men gikk å bytta bleie fordet :) men vi hadde på han sånn badedrakt utenpå :)
Kjempesuksess!! Vi reiser tilbake til helga :D Vis vedlegget 59973 kjempepraktisk!

Så fin og stooor baby! :D hvor kjøpte du drakten? Ble skikkelig inspirert til å dra å bade med han før vi begynner på kurs til høsten!

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Så fin og stooor baby! :D hvor kjøpte du drakten? Ble skikkelig inspirert til å dra å bade med han før vi begynner på kurs til høsten!

Sent fra min LT26i via Tapatalk
Kjøpte badedressen på barnas hus ;) den er sånn uv beskyttelse også :)
Jeg elsket å bade med han! Han ELSKET det! :D

Kjempesuksess!! Vi reiser tilbake til helga :D Vis vedlegget 59973 kjempepraktisk!

så bra:D sånn dress har jeg liggende å.. klar for sommeren og bad:)kjøpe du vanlig badebleie fra butikken da?

Back
Topp