Hvis jeg starter en dagbok..?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Om jeg gjør det her inne, den kan da ses av andre? Tenker på hvis man søker på Google så kommer det jo masse opp og vil ikke at dagboka skal komme opp sånn :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke mer enn hva som kommer opp her. Men du er jo like anonym da:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, alt som skrives her inne på åpent forum kan leses av andre. For å hindre at ting kommer frem på Google, må du benytte skjult forum (som du må gis tilgang til av ansvarlige).

Er det noen av dere som har dagbøker på skjult da?

Jeg er ikke inne på skjult. Skjer visst ikke noe der. Også er det noen som sliter med å bli godkjent inn dit pga moderatorfravær:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skjer lite på skjult

Ja, alt som skrives her inne på åpent forum kan leses av andre. For å hindre at ting kommer frem på Google, må du benytte skjult forum (som du må gis tilgang til av ansvarlige).
Men er dette forumet helt åpent da?. For du må jo skrive så å så mange innlegg for å få tilgang til forumet?

Men er dette forumet helt åpent da?. For du må jo skrive så å så mange innlegg for å få tilgang til forumet?
Jepp, om du googler f.eks. overskriften på denne tråden kommer du direkte inn. Alle kan lese åpent forum, men for å svare må man være pålogget (bortsett fra anonymforumet under Generelt).

Om jeg gjør det her inne, den kan da ses av andre? Tenker på hvis man søker på Google så kommer det jo masse opp og vil ikke at dagboka skal komme opp sånn :P

Du velger jo selv hva du vil dele og hvor offentlig du vil ha det. Jeg forsøker selv ikke å dele ting som gjør at andre kan finne ut hvem jeg er.

Selvfølgelig, om mine venninner leser dagboka mi, så kan det godt hende de kjenner meg igjen, men akkurat det er greit. :-)

Jepp, om du googler f.eks. overskriften på denne tråden kommer du direkte inn. Alle kan lese åpent forum, men for å svare må man være pålogget (bortsett fra anonymforumet under Generelt).

Ok :) Ikke helt inne i det jeg :)

Back
Topp