Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er dette forumet helt åpent da?. For du må jo skrive så å så mange innlegg for å få tilgang til forumet?Ja, alt som skrives her inne på åpent forum kan leses av andre. For å hindre at ting kommer frem på Google, må du benytte skjult forum (som du må gis tilgang til av ansvarlige).
Jepp, om du googler f.eks. overskriften på denne tråden kommer du direkte inn. Alle kan lese åpent forum, men for å svare må man være pålogget (bortsett fra anonymforumet under Generelt).Men er dette forumet helt åpent da?. For du må jo skrive så å så mange innlegg for å få tilgang til forumet?
Om jeg gjør det her inne, den kan da ses av andre? Tenker på hvis man søker på Google så kommer det jo masse opp og vil ikke at dagboka skal komme opp sånn
Sent from my iPhone using BV Forum
OkJepp, om du googler f.eks. overskriften på denne tråden kommer du direkte inn. Alle kan lese åpent forum, men for å svare må man være pålogget (bortsett fra anonymforumet under Generelt).
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, og det er jammen ikke så enkelt heller. Dobbeltsjekket før jeg svarte, så jeg skulle være 100 % sikker og da stemte detOkIkke helt inne i det jeg
![]()