Smokk

Missy

Glad i forumet
Hvilken smokk brukes deres små? =)

Her tar han ikke smokk enda, men han tar den velvillig i munnen, men han skjønner ikke helt sugemetoden. Prøver oss frem med ulike smokker. Prøvd Nuk, MAM (kjøpte en ny type i dag) & avent..
 
Vi har prøvd mam og nuk. Nuk skjønner han lite av, den faller bare ut, mam derimot elsker han:)

Sent fra min GT-I8190N via Tapatalk
 
Vi bruker mam sine :) 6mnd og oppover, den startet vi med når han var 2-3 mnd for de tok ham bedre enn de små :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi bruker avent sine :) Han brekker seg av MAM (da vi prøvde de først), men ente opp med avent fordi han tok de best. Men tok flere uker før han virkelig tok/skjønte hvordan han skulle holde den på plass :rolleyes::p
Men nå sitter den som en propp til tider :)
 
Har tatt smokk fra dag 1 her :p
Går for det meste i mam sine, men han tar avent sine også.. I starten hadde han de runde turkise/lilla fra avent


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg er ikke sikker jeg...? Smokk har aldri vært noe problem, han tok det han fikk og de kjøpte vi bare på Kiwi. Mam kanskje?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han tok avent sine både i går og i dag, ca 15 min:) den detter fort ut, men han vil ha den. Tom bruker henda sine for å holde snokken!:) jeg antar det kun er en øvingsak å holde på smokken?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Øvingssak ja. Min gidder ikke ha smokken i så innmari lenge han heller. Men kjekk å ha på shopping og lignende når de er utålmodig, samt før innsovning:)
Bare bra at de ikke har den i munnen hele tida.
 
Øvingssak ja. Min gidder ikke ha smokken i så innmari lenge han heller. Men kjekk å ha på shopping og lignende når de er utålmodig, samt før innsovning:)
Bare bra at de ikke har den i munnen hele tida.

Ja, det er det jeg og vil bruke det til, når han er utålmodig og innspving!:) føler jeg blir brukt litt som smokk om natten nemlig. prøvde i dag i bilen på vei hjem fra besøk, han begynte å bli trøtt og da roet han seg. Den detter ut fort, men han ville ha sen/) gøy!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åå, jeg er så stolt over Lillegutt! Ved nattasovingen: Han fikk mat, så fikk han smokken og han sovnet!!!! :D første gang! Han er så flink<3
 
Back
Topp