Babyene våre:)

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Nu er jo babyene begynt å bli større og mer våkent så jeg lurer på hvor lenge er deres unge våken før ho eller han blir trøtt? :)
Her så er frøkna alt fra 1time til 3 timer og sover mindre på dagen er blitt til små powernapp å så har ho en lang lur som bruke å være fra 2 til 3 timer :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Omtrent det samme her:) etter 3 timer blir hun overtrøtt så her prøver jeg å få henne til å sove maks etter 2,5 timer :)

Bare små powernaper på max 1 time på dagtid. I 9-10 tiden, 11-13 tiden og 15 tiden og som regel i 17-18 tiden:)

Celia 11.01.14

Er som regel våken mellom 1-2 timer før han sover 2-3 timer. Har dager innimellom hvor han er våken i timesvis, men det er sjeldent. Tar kveld mellom 20-21 en gang og sover til 4-5, spiser og sover som regel til rundt 7:30-8.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min sover som oftest fra 23-06, så fra 06-09, så våken til kanskje 12-13, da sover han til 15-16, og da pleier han å være våken til 23, eller så småsparernes han en times tid i mellom der et sted hvis han blir for trøtt :)

Hun et som regel våken i 1-1,5 time om gangen. Men sover max 2 timer sammenhengende på dagtid, men som regel bare 1 time eller 30 min.

Leona sover endelig har vært våken siden 7 så kanskje ho blir å sove 1time håper jeg :p

Masse våkne babyer ser jeg :) er så arti å ha en mer våken baby :) har deres baby hatt sin første latter? :)

Her er det voldsomt varierende.. Kan sove nesten hele dagen, kun våken ved bleieskift og mating..mens andre dager kan han være våken 2-4 timer i strekk :p
Men begynner å få grei kveldsrutine da! :D
Er som regel i seng for kvelden mellom 19.00 og 21.00 :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

her sover lillegutt mer om natten og mindre om dagen nå :) er han våken mer enn 2-3 timer i strekk blir han fort overtrøtt og grinete. Hviler i alt fra 20 minutt til 2 timer :P

Her sover han masse hele døgnet, kan ikke være våken mer en maks 45 minutter før han blir overtrøtt. Og da er han ikke grei å ha med å gjøre :p

Ser det er flere som skriver at babyene ikke kan være våkne så lenge av gangen uten å bli overtrøtte og sutrete, sånn har vi det her også. Men hva gjør dere når baby f.eks har vært våken i en viss stund og man vet at det nærmer seg grensen for at han/hun blir overtrøtt men ikke viser tegn til å ville sove? Bysser dere da baby i søvn? Legger han/hun i vognen og går tur? Vi sliter litt med dette, å få han til å sove spesielt på ettermiddagene noe som raskt ender i at han er våken fra ca 14 av og da begynner å bli veldig grinete i 17-18 tiden. Prøver å legge han i vugga og stryke han over pannen, bysse osv men det ender som oftest bare med at han sover i maks 20 minutt og våkner like sint og grinete. Trenger tips! :)

Har dessverre ingen tips da min stort sett bare er å legge når han er trøtt, så sovner han av seg selv.

Har dessverre ingen tips da min stort sett bare er å legge når han er trøtt, så sovner han av seg selv.

Åå, det hørtes luksus ut! :p

Ser det er flere som skriver at babyene ikke kan være våkne så lenge av gangen uten å bli overtrøtte og sutrete, sånn har vi det her også. Men hva gjør dere når baby f.eks har vært våken i en viss stund og man vet at det nærmer seg grensen for at han/hun blir overtrøtt men ikke viser tegn til å ville sove? Bysser dere da baby i søvn? Legger han/hun i vognen og går tur? Vi sliter litt med dette, å få han til å sove spesielt på ettermiddagene noe som raskt ender i at han er våken fra ca 14 av og da begynner å bli veldig grinete i 17-18 tiden. Prøver å legge han i vugga og stryke han over pannen, bysse osv men det ender som oftest bare med at han sover i maks 20 minutt og våkner like sint og grinete. Trenger tips! :)

Litt forskjellig :) er hun trøtt så sovner hun enten ved puppen eller busser jeg litt Noen ganger er det nok å gi smokk og legge i sengen hennes men om hun er overtrøtt da kreves det litt mer for å få henne til søvn Det mest effektive er babyhuske :) den må jo huske ganske kraftig ikke bare vugge ;)

Sliter med det samme, har dessverre ingen tips annet enn at da går vi tur til han sovner/vugger etc.
Våkner han tidlig vugger jeg han til søvn igjen, sitter ute og passer på vogna nå :p

September 09
Februar 14

Sliter med det samme, har dessverre ingen tips annet enn at da går vi tur til han sovner/vugger etc.
Våkner han tidlig vugger jeg han til søvn igjen, sitter ute og passer på vogna nå :p

September 09
Februar 14
Ja samme her! Nå har vi gått tur og nå sitter jeg på terrassen og rugger i vogna, han våkner om jeg slutter :p

Når hun er grinete og bare vil bli båret, tar jeg henne i bæresjalet og vugger litt rundt. Knebøy pleier å roe henne, og så er det bra trening også:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp