RedBushTea
Glad i forumet!
Noen som kan anbefale en bra rensekur? Har tenkt å bruke tiden til å rense og ordne kroppen, hi hi...
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor i Bergen. Skal ta en til invandrerbutikker herInnvandrerbutikken på Linderud senteret har garantert, om du bor i Oslo. Der jeg kjøper
Lose weight? Er det også en slankekur?Her er bilde av de to jeg har prøvd
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vel...med den detoxen den gjør for kroppen, så vil man også gå ned en kilo eller to. Ikke sikkert du går ned da. Det er nok mer for meg som hsr litt mer å gå på. HeheLose weight? Er det også en slankekur?
Ja da ble Oslo litt langt HeheBor i Bergen. Skal ta en til invandrerbutikker her
Kan du si ifra til meg når og hvor du finner det??Bor i Bergen. Skal ta en til invandrerbutikker her
Kan du si ifra til meg når og hvor du finner det??![]()
Ikke ta teen dagen før jobb 
Hehe, etter ferien jeg kan også bli kvit av et par kilo ;-)Vel...med den detoxen den gjør for kroppen, så vil man også gå ned en kilo eller to. Ikke sikkert du går ned da. Det er nok mer for meg som hsr litt mer å gå på. Hehe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jepp, det skal jegKan du si ifra til meg når og hvor du finner det??![]()
Blir det så ille? Når på dagen er best da?Ikke ta teen dagen før jobb
![]()
Hehe det kan bli det. Tar før jeg legger meg. Dagen etter skjer detBlir det så ille? Når på dagen er best da?