Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei nei, sa de hvorfor?Jeg gikk på antibiotika i vinter og ble anbefalt å utsette sprøytestart til neste syklus...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
De sa bare at det ville vært kjedelig å kaste bort et forsøk på dette. Men trenger du antibiotika for bihulebetennelse? Det har jeg aldri fått...Nei nei nei, sa de hvorfor?
De sa bare at det ville vært kjedelig å kaste bort et forsøk på dette. Men trenger du antibiotika for bihulebetennelse? Det har jeg aldri fått...
Er jo stengt der imorgen vil jeg antaDu kan jo få den skrevet ut, også ringer du riksen og spør. Like greit, for da har du uansett resepten i tilfelle det er greit
Seriøst!!! Jeg gidder ikke la dette stoppe behandlingen. Da går jeg heller syk Hehe. Jeg opererte nesa for 4 uker siden. Fikk beskjed at om jeg får bihulebetennelse burde det bli behandlet iom at jeg har/ har hatt store sår oppi nesa. Jeg at helt klassiske symptomer på det å. Dessuten har jeg begynt å få frysninger. Syns å huske idag tidlig at jeg fikk en kur antibiotika mot uvi enten rett før eller under behandling sist, det er 4 år siden så mulig ting har forandret seg. Uansett, skal til legen 11.30 å får be pent om at han ringer vakthavende gynokolog før han Evt setter meg på kur så får jeg heller ta stilling til hva jeg gjør da. Men en ting er sikkert, jeg utsetter ikke.Har også hørt at det ikke blir forsøk når man tar antibiotika, pga at den ødlegger eggene. Også derfor at de tar icsi i steden for ivf hvis mannen har vært syk og tatt antibiotika. Men sjekk med legen på assistert befruktning så får du riktig svar.
Nesesprayen kan også gi symtomer på bihulbetennelse, den gjorde det i hvertfal på meg. Men straks jeg sluttet så ga det seg![]()
Takk for tips! De har jo ikke åpent før imorgen, er jo helligdag idagHar også hørt at det ikke blir forsøk når man tar antibiotika, pga at den ødlegger eggene. Også derfor at de tar icsi i steden for ivf hvis mannen har vært syk og tatt antibiotika. Men sjekk med legen på assistert befruktning så får du riktig svar.
Nesesprayen kan også gi symtomer på bihulbetennelse, den gjorde det i hvertfal på meg. Men straks jeg sluttet så ga det seg![]()
Tusen takk for at dere opplyste om det, var ikke klar over detHar også hørt at det ikke blir forsøk når man tar antibiotika, pga at den ødlegger eggene. Også derfor at de tar icsi i steden for ivf hvis mannen har vært syk og tatt antibiotika. Men sjekk med legen på assistert befruktning så får du riktig svar.
Under spray og stimulering?Jwg fikk bruke antiniotika som gravide kan ta..
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Under spray og stimulering?
Det er verre med infeksjon i forhold til å ta antibiotika. Infeksjon kan påvirke egg kvaliteten faktisk...Jeg droppet legetimen idag fordi jeg rett å slett ikke turte. Må høre med Riksen før jeg tør ta noe. Mulig jeg bare får leve med det å at betennelsen sitter ekstra i
Er mye bedre nå faktisk. Jeg opererte bihulene for en måned siden å da kan det bli betennelse. Tar en crp på jobb imorgen å er den neg så driter jeg i det men om den er forhøyet så får jeg ta en kurDet er verre med infeksjon i forhold til å ta antibiotika. Infeksjon kan påvirke egg kvaliteten faktisk...
Sent from my iPad using BV Forum mobile app