Snakker vi sammentreff eller??

Oi, det var utrolig god klaff da. Så utrolig morsomt! ❤️

Her har jeg ei venninne som har termin i september og ei "familie" som er en uke foran meg... Jeg synes det er veldig stas. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får også samme år som min bror, for andre gang faktisk... Veldig kjekt for søskenbarna...

Det var jo litt av ett sammentreff da. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og en venninne, som jeg også er i samme familie med nå, har visst om prøveperioden til hverandre en stund. Tidlig i mars bestilte vi en del billigtester på nett sammen. Etter bare et par uker kom hun til meg med alle sine i handa og sa at hun ikke hadde behov for sine mere. Da ble jeg lang i maska, for jeg hadde heller ikke behov for de kunne jeg fortelle! Det er 5-6 dager i mellom oss! Kjempe artig ;)

Jeg og en venninne, som jeg også er i samme familie med nå, har visst om prøveperioden til hverandre en stund. Tidlig i mars bestilte vi en del billigtester på nett sammen. Etter bare et par uker kom hun til meg med alle sine i handa og sa at hun ikke hadde behov for sine mere. Da ble jeg lang i maska, for jeg hadde heller ikke behov for de kunne jeg fortelle! Det er 5-6 dager i mellom oss! Kjempe artig ;)
Oij, så artig :D Morsomt å høre slike sammentreff altså!

Back
Topp