vasket masse klær, så måtte jeg sove i 1 1/2 time for jeg ble så trøttHva har dere gjort i dag?
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vasket masse klær, så måtte jeg sove i 1 1/2 time for jeg ble så trøttHva har dere gjort i dag?
Taster på appen![]()
Hørtes veldig koselig ut
Taster på appen![]()
heinå er eg tilbake![]()
Det er ikke noe morroJepp
Inntil guttene, på 5,5 og 4, begynte å tulle med jentene, på 3 og 2,5, noe jentene ikke likte. De var ikke snille. Da var det ikke så gøy lenger.
bra du har kost seg. har hatt så lyst på øl i hele helga. men har blitt med lystenIdag har vært fin dag, vært med masse venner, spilt kubb og drukket litt øl ^^ nå er jeg på tur hjem til sofaen for skravle litt
Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner men du skal teste snartbra du har kost seg. har hatt så lyst på øl i hele helga. men har blitt med lysten![]()
Idag har vært fin dag, vært med masse venner, spilt kubb og drukket litt øl ^^ nå er jeg på tur hjem til sofaen for skravle litt
skal detSkjønner men du skal teste snart
Det er ikke noe morroSånn hadde vi det i bursdag i dag og. Endte med noen jenter som ble veldig lei seg
Taster på appen![]()
Vil jo ikke skade spiren som er i magen din!skal detda er det greit å holde seg unna
nei stakkars liten :/Vil jo ikke skade spiren som er i magen din!
Du må nok vente et godt år før du kan ta neste ølbra du har kost seg. har hatt så lyst på øl i hele helga. men har blitt med lysten![]()
ja, men det er helt greit detDu må nok vente et godt år før du kan ta neste øl
Taster på appen![]()
Alt for tidlig å starte i en alder av 3 ukernei stakkars liten :/
Det får jeg meg ikke til å drikke, da dropper jeg det istedeja, men det er helt greit detjeg kan jo drikke alkoholfritt da
![]()
haha, ja bittelitt for tidlig.Alt for tidlig å starte i en alder av 3 uker